سرهنگ برسلانی اعلام کرد:

بازسازی 9 واحد مسکونی سیل زده توسط گروه مهندسی لشکر 25 کربلا

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به اینکه گروه های جهادی گردان امام حسین(ع) در خدمات رسانی به سیل زدگان خوش درخشیدند،گفت: 9 واحد مسکونی سیل زده توسط گروه مهندسی لشکر بازسازی شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۹۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به اینکه سیل امتحان الهی بود، افزود: این امتحان دوطرفه بود که یک طرف آن آسیب دیدگان و سر دیگر آن تمام ملت ایران قرار دارند.

سرهنگ برسلانی با اشاره به اینکه در این امتحان ملت در چگونگی انجام وظائف و میزان کمک رسانی آزموده می شوند گفت: از روز اول، کار امداد و نجات سیل زدگان با حضور سپاه، خیرین، ملت و همه مسئولین انجام شد و هر یک در این امتحان تکالیف سخت را بخوبی انجام دادند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با یادآوری اینکه برطرف کردن کامل آلام و مشکلات سیل زدگان شاید مقدور نباشد، اظهار داشت: لشکر 25 کربلا با همت بسیج سازندگی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ دوشادوش هم تلاش کردند تا آلام و رنج آسیب دیدگان  را به حداقل برسانند.

وی با اشاره به فعالیت های موثر و درخشش لشکر خط شکن با عهده داری مسئولیت  در مناطق مرزی برای امنیت، فرامرزی برای دفاع و یاری مظلومان گفت: این لشکر امروز هم در خدمات رسانی به سیل زدگان خوش درخشیده است،  و با فراخوانی گردانهای امام حسین(ع) و رزم ، با تمام توان همراه مردم است.

سرهنگ احمد برسلانی با تشریح جزئیات کمک رسانی به سیل زدگان ادامه داد: این لشکر با انواع خودروهای سبک و سنگین اعم از خودروهای تاکتیکی توانمند در شرایط خاص، به نجات مردم پرداخت و با ماشین آلات مهندسی در لایروبی و رفع موانع رودها و مسیر های در سیل اقدام موثر و بجا داشته است.

فرمانده لشکر 25 کربلا ضمن اشاره به  سیل پائین دست استان و شدت باران و برف در مناطق بالادست از همزمانی ویرانی در مناطق دشت و جلگه ای و رانش و مسدود شدن مسیر در مناطق کوهپایه ای، اظهار کرد: در حالیکه برخی نیروهای لشکر عملیاتی در استان مشغول فعالیت، امداد و خدمات رسانی بودند، برخی دیگر از نیروهای لشکر در گلستان و لرستان ، پلدختر و خوزستان فعالیت های امدادی و خدماتی داشتند.

این فرمانده با توجه به آغاز مرحله بازسازی مناطق آسیب دیده استان از هفته گذشته گفت: اکنون که پس از چند هفته شرایط بازسازی مهیا شد، نیروهای گردانهای مهندسی، جهادی و رزمی لشکر ، در بخش ترمیم و تعمیرات منازل حضور فعال داشتند که  تعمیرکامل 9 واحد مسکونی پایان یافت و به حول و قوه الهی  بقیه آن هم یکی پس از دیگری انجام می شود.

سرهنگ برسلانی بیان کرد: با شکل گیری گروه های جهادی گردان امام حسین(ع) و همچنین نیروهای کادری، لشکر 25 کربلا با تمام توان تلاش خوهد کرد تا مقداری سهمی که دولت به عنوان بازسازی مناطق آسیب دیده برای سپاه در نظر گرفته را در کوتاهترین زمان انجام دهد.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به جشن میلاد امام زمان(عج) در منطقه سیل زده سیمرغ مازندران گفت: به مناسبت میلاد امام زمان(عج)، دقایقی از فعالیت دست کشیده تا شریک جشن شما شویم و همراه شما  در برپایی جشن میلاد و اعیاد شعبانیه گام برداریم و از خدا توفیق همراهی شما برای بازسازی و رفع مشکل مردم عزیز را مسئلت می کنیم. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها