سپاه پاسداران امیدی برای مستضعفان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول این سالها نه تنها در حفاظت و حراست از انقلاب و آرمانهای انقلاب ایستاده بلکه امیدی برای مستضعفان بوده و هر جایی که نیاز به حضور بوده، حضور یافته و نور امید را در آن مناطق روشن کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۰۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 به پیروزی رسید و چند ماه بعد از این پیرزوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال 58 به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) با هدف حفاظت و حراست از انقلاب  تاسیس شد.

 

با تشکیل سپاه نیروهایی مخلص و مومن وارد این نهاد شدند تا برای پیشبرد اهداف انقلاب گام های مهمی بردارند تا جایی که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح در برابر دشمن ایستادند و بسیاری از رزمندگان جان خود را تقدیم کردند.

 

از همان ابتدا سپاه پاسداران در برابر همه توطئه ها و تهدیدهای داخلی و خارجی که علیه نظام صورت می گرفت به خوبی ایستاد و نقشه های شوم دشمنان و ضدانقلاب را خنثی کرد.

 

ولایتمداری و استکبار ستیزی از مهمترین ویژگی های نیروهای مسلح در سپاه پاسداران است که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره در این مسیر حرکت کرده و روز به روز برای پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می کند.

 

در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، سپاه به خوبی نقش خود را ایفا کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته که این امر دشمن را بسیار عصبانی کرده است.

 

دشمنان از اقتدار سپاه نگران هستند و به همین دلیل چند روز پیش در اقدامی خصمانه آمریکا، سپاه را در لیست تروریستی قرار داد که این اقدام ترامپ نشان دهنده ضعف و ناتوانی دشمن بود.

 

Image result for ‫سپاه‬‎

 

با این اقدام محبوبیت سپاه دوچندان شد تا جایی که بسیاری از افراد با پوشیدن لباس سبز سپاه حمایت و علاقه خود را به این نهاد مقدس نشان دادند و به دشمن اعلام کردند که با این اقدامات راه به جایی نخواهد برد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول این سالها نه تنها در حفاظت و حراست از انقلاب و آرمانهای انقلاب ایستاده بلکه امیدی برای مستضعفان بوده و هر جایی که نیاز به حضور بوده، حضور یافته و نور امید را در آن مناطق روشن کرده است.

 

در بسیاری از حوادث مانند سیل و زلزله نیروهای سپاه دوشادوش نیروهای امدادی در صحنه حاضر شده و رنج و غم مردمان سیل زده و  زلزله زدگان را با حضور و کمک رسانی کاهش داده اند.

 

همچنین نیروهای سپاه در سوریه به عنوان مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و قرآن حضور یافتند و در این راه جان خود را تقدیم کردند اما اجازه ندادند دشمن به هدف خود برسد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سازندگی نیز پیشقدم بوده و هر جایی که نیاز بوده برای سازندگی و آبادانی گام های موثری برداشته است.

  

انتهای پیام/

ارسال نظرات