سردار علی پاشا:

سیل محبت در یاری‌رساندن به سیل‌زدگان برگ زرین کتاب افتخارات جمهوری اسلامی است

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در چهل ساله پر افتخار عمر با برکت انقلاب بار دیگر با به راه انداختن سیل محبت در یاری‌رساندن به سیل‌زدگان برگ زرین دیگری را بر کتاب افتخارات جمهوری اسلامی افزود.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار علی پاشا محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه‌های جهادی و تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان بسیج همچنان در استان‌های سیل‌زده مستقر بوده و در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند. 

وی عنوان کرد: با وقوع سیل فروردین ماه و پس از حضور گروه‌های جهادی سازمان بسیج در استان گلستان، این گروه‌ها با بسیج تجهیزات و ماشین‌آلات در مناطق سیل‌زده از جمله در استان‌های لرستان و خوزستان حضور یافته و همچنان در حال خدمات‌رسانی هستند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: گروه‌های جهادی سازمان بسیج همچنان در استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و بخشی از ایلام حضور دارند تا نهضت خدمات‌رسانی و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را به پایان برسانند.

محمدی با اشاره به حضور تیم‌هایی از کارکنان سازمان بسیج مستضعفین در کنار جهادگران بسیجی از استان‌های سمنان، اصفهان، گیلان کرمانشاه و لرستان در روستای چم‌مهر پل‌دختر افزود: کار پاکسازی منازل مردم از گل‌ ولای همچنان با قوت ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: پس از بازگشایی معابر، کار پاکسازی خانه‌ها از گل و لای آغاز شده و ادامه می‌یابد.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: به وعده رئیس جمهور دو روستای جدید چم‌مهر علیا و سفلی در نقاط بالادستی و به دور از حاشیه رودخانه در محل امنی ایجاد می‌شوند .

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه افتادن سیل عظیم مردمی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، گفت: با نزول باران رحمت الهی و وقوع سیل در برخی استان‌های کشور مردم ولایتمدار، خداباور و شهیدپرور ایران اسلامی به یاری هموطنان خود شتافتند.

وی عنوان کرد: ملت ایران در چهل ساله پر افتخار عمر با برکت انقلاب بار دیگر با به راه انداختن سیل محبت در یاری‌رساندن به سیل‌زدگان برگ زرین دیگری را بر کتاب افتخارات جمهوری اسلامی افزود.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: علاوه بر سیل کمک‌های مردمی، حضور خودجوش و یا سازمان‌یافته گروه‌های جهادی از نقاط مختلف کشور مرهمی بر دل رنج‌دیده سیل‌زدگان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات