فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج:

هجمه‌های دشمنان نمی‌تواند اعتماد مردم به سپاه را کاهش دهد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: هجمه‌های دشمنان علیه سپاه پاسداران نه تنها اعتماد مردم نسبت به این نهاد مقدس را کاهش نداده بلکه سبب افزایش این اعتماد نیز شده است.
کد خبر: ۹۱۲۹۹۴۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
سرهنگ جمشید اصحابی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در رشت ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون، مسئولیت تامین امنیت در عرصه‌های گوناگون را برعهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در مقابله با اقدامات منافقان و همچنین دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: این نهاد مقدس با کمک شجره طیبه بسیج، موضوع امنیت و اداره‌ی جنگ را به عهده گرفتند.

اصحابی با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از دوران دفاع مقدس، با ورود به عرصه سازندگی به کمک دولت‌ها آمد ابراز داشت: امروز با وجود هجمه‌های دشمنان علیه این نهاد انقلابی، سپاه همچنان در عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی حضور موثر و فعال دارد.

وی ساخت مسکن مددجویان و برگزاری اردو‌های جهادی را بخشی از اقدامات سپاه پاسداران در حوزه سازندگی دانست و تصریح کرد: اعزام تیم‌های پزشکی به منطق محروم بخش دیگری از اقدامات سپاه پاسداران در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اعلام اینکه سپاه در طول چهل سال عمر انقلاب اسلامی، همواره در مسیر تحقق اهداف انقلاب و دفاع از آرمان‌های آن گام برداشته است افزود: هجمه دشمنان علیه سپاه نه تنها نتوانست اعتماد مردم نسبت به این نهاد مقدس را کاهش دهد بلکه سبب افزایش آن نیز شد.

اصحابی با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه مرکزی رشت در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات