استفاده از تجربیات پاسداران پیشکسوت ابتکار جدید فرمانده جوان

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با هدف صله رحم پاسداری و استفاده از تجربیات پاسداران پیشکسوت سپاه با آنان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۸۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذر سالاری به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی نشستی با نخبگان و فرماندهان پیشکسوت و بازنشسته سپاه در استان هرمزگان دیدار کرد.

این دیدار با هدف اطلاع از نقطه‌نظرات و استفاده از تجربیات سبزجامگان پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور 60 نفر از پرسنل بازنشسته به نیابت از یک‌هزار و 192 پیشکسوت پاسدار برگزار شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این نشست اظهار داشت: این دیدار با تلاش‌های صورت‌گرفته توسط سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و با هدف انتقال تجربه به نسل‌های جدید، صله رحم پاسداری و استفاده از نقطه نظرات کسانی که عمر خود را در راستای دفاع از انقلاب اسلامی خرج کرده‌اند برگزار شد تا بیانگر این باشد که ما آنچه امروز داریم مدیون تلاش‌های آنها هستیم و این مسؤولیت خطیر را که به عنوان یک امانت به دستمان رسیده را به خوبی پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی شده بود که نشست با پیشکسوتان سپاه پاسداران به عنوان گنجینه‌ای از تجربیات، هم‌زمان با ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار برگزار شود اما با وقوع سیل در برخی نقاط کشور و ضرورت امدادرسانی به نقاط سیل‌زده، این نشست به دوم اردیبهشت موکول شد.

سالاری با بیان اینکه در تمام زمینه‌های فرماندهی؛ باید از  تجربیات پیشکسوتان استفاده کرد؛ خطاب به پیشکسوتان سپاه ابراز داشت: بسیار مشتاق به استفاده از مشاورات و تجربیات شما در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی هستیم و شما عزیزان را که سرمایه ها و ذخایر انقلاب اسلامی هستید را فرمانده خود می‌دانیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ «در سپاه بازنشستگی وجود ندارد» و ما تا نفس می‌کشیم سرباز انقلاب هستیم و سعی مان بر این است که با حفظ ارتباط مستمر با بازنشستگان و با برگزاری کنگره شهدای استان هرمزگان بیش از پیش به معرفی شهدای استان بپردازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار