مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

محبوبیت سپاه دو چندان شده است

مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت:مجبوبیت سپاه دوچندان شده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۳۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل و جمعی از معاونین صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در این دیدار با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به سایر بلاد و کشورهای دنیا،  نقش رسانه ها بویژه رسانه ملی در این زمینه را یادآور شد.

یوسف افشاری نیا، در ادامه اقدامات غیرقانونی و خبیثانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا و قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی را محکوم کرد و افزود: سپاه محبوبیت داشت و با این اقدام آمریکایی ها محبوبیت این نهاد انقلابی دوچندان شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، از مدیریت سیل در استان و بسیج امکانات جهت کمک رسانی به مردم و همچنین حضور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مناطق سیل زده شهرستان شوشتر استان خوزستان و همراهی مردم با نهادهای امدادرسان تقدیر کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز با قدردانی از مجموعه صدا و سیمای استان به واسطه همکاری و همراهی با سپاه و بسیج، اعیاد شعبانیه و ایام سراسر نور این ماه را تبریک گفت.

سردار اکبری، افزود: اقدامات بسیار خوب و همچنین انعکاس مطلوب اقدامات و فعالیت های جهادی سپاه و بسیج از سوی مجموعه صدا و سیمای استان ستودنی است.

وی ادامه داد: سپاه از بطن مردم برآمده و در کنار مردم است. هرجایی باری بر زمین مانده باشد، سپاه با کمال افتخار آن کار را به سرانجام می رساند و ما پاسداران خدا را شاکر و سپاسگزاریم که به ما توفیق خدمت به مردم و سربازی ولایت را اعطا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: حاشیه سازی های دشمنان انقلاب اسلامی و اقدامات نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نمی تواند خدشه ای در اهداف و آرمان های والای انقلابی و ارزش های اسلامی و حرکت در مسیر گام دوم  انقلاب وارد کند.

ارسال نظرات