قدرت سپاه پاسداران آمریکا را به وحشت انداخته است

قرار دادن اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی توسط آمریکا نهایت عجز و ناتوانی استکبار جهانی را در مقابل سپاه به اثبات رساند.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۷۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
 
 
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله دکتر قنبر درویشی در مراسم روز تاسیس سپاه پاسداران درجمع سبز پوشان سپاه ناحیه میناب گفت: قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آمریکا را به وحشت انداخته است.

دکتر درویشی با بیان اینکه هدف از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن است گفت: امام راحل با دید وسیع و ژرف نگرانه خود سپاه را برای مقابله با مستکبرین و جهان خواران بوجود آورد و امروز دنیای کفر از ترس سپاه نمی توانند چه در ایران و چه در منطقه هیچ غلطی بکنند.

وی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مانند درخت تنومندی است که ریشه هایش مستحکم در زمین فرو رفته و استوار ایستاده است و هیچ تندباد و طوفانی استواری آن را لحظه ای به لغزش نمی اندازد.

دکتر درویشی با بیان اینکه آمریکا دیگر توان مقابله با ایران و رویارویی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارد گفت: قرار دادن اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی توسط آمریکا نهایت عجز و ناتوانی استکبار جهانی را در مقابل سپاه به اثبات رساند.

این استاد حوزه و دانشگاه سپاه را مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: کار انقلابی و جهادی و ایستادگی سپاه در مقابل مستکبرین دنیا همه جهان خواران را نگران کرده است و ترس از آن دارند که روزی اگر با سپاه رو در رو شوند قطعا شکست خواهند خورد به همین خاطر است که در پی تضیف سپاه بر آمده اند.

دکتر درویشی اظهار داشت: به خواست خداوند متعال و وعده ای که به مستضعفین داده شده است انشاالله این انقلاب ما به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد و بساط ظلم در جهان برچیده خواهد شد.

ارسال نظرات