ارسال بیش از ۴ میلیارد تومان کالای غیرنقدی به مناطق سیل‌زده لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان کالای غیرنقدی توسط فعالان اقتصادی، تولیدی و اصناف به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۳۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد رضا صفی خانی  امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با کمک‌های غیر نقدی فعالان اقتصادی کشور به سیل‌زدگان لرستان اظهارداشت: پس از فراخوان سازمان صمت لرستان و هماهنگی‌های وزارت متبوع به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های مختلف و هماهنگی اتاق بازرگانی استان به اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و اصناف، بیش از چهار میلیارد تومان کالای غیرنقدی توسط فعالان اقتصادی، تولیدی و اصناف به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه کالاهای ارسالی با برنامه‌ریزی مناسب در اختیار سیل‌زدگان لرستانی قرار گرفت افزود: برنج، روغن، آب معدنی، گوشت قرمز و مرغ، چای خشک، انواع کنسرو، پتو، چادر، مواد شوینده و پاک کننده، پوشاک، کفش، چکمه، خرما، بیل و فرغون، ظروف یکبار مصرف از جمله اقلامی بوده که تاکنون توسط فعالان اقتصادی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: سیمان، ماسه و سنگ لاشه، آرد، نان، مواد لبنی، غذای گرم، اسباب بازی از دیگر کالاهایی بوده که به مناطق آسیب زده استان ارسال شده است.

وی بیان کرد: برای پاکسازی معابر نیز پس از هماهنگی‌های با واحدهای صنعتی و معدنی بیش از 30 دستگاه ماشین‌آلات سنگین از جمله لودر، بولدزر، بیل مکانیکی، کمپرسی به مناطق سیل زده ارسال شد.

صفی خانی گفت: با توجه به نیاز مناطق آسیب‌دیده استان لرستان از فعالان اقتصادی کشور درخواست داریم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق مراجع ذی‌ربط در اختیار سیل‌زدگان قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات