فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز:

بار اصلی آینده انقلاب بر روی دوش جوانان و دانشجویان است

فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز به نقش موثر دانشجویان در آینده انقلاب اشاره کرد و تاکید کرد: بار اصلی آینده انقلاب بر روی دوش جوانان و دانشجویان است و اگر مبارزان دهه ۴۰ تجربه نداشتند، دانشجویان و جوانان امروز تجربه دارند و باید نتیجه بگیرند.
کد خبر: ۹۱۳۰۴۹۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار رستم‌علی رفیعی  در مراسم تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد تاکستان که در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: سلوک اصلی شهدا، ادب و احترام به پدر و مادر بود.

بار اصلی آینده انقلاب بر روی دوش جوانان و دانشجویان است

وی افزود:  شهدای مدافع حرم دریچه جدیدی از زندگی را ارائه کردند و اثبات کردند که مرزهای جغرافیایی و مادی نمی‌تواند آنها را در حصار خود نگه دارد چون این شهدا و خانواده‌های آنان، در دستگاه اهل بیت رشد پیدا کردند.

وی تصریح کرد: دستگاه استکبار جهانی تمام گزینه‌های خود را به کار گرفت تا انقلاب و نام امام خمینی(ره) را محو کند ولی شاهد بود یک به یک این گزینه‌ها به واسطه خون شهدا زمین خورد و به قعرتاریخ رفت و دیدیم آنها حتی توان و جرات شلیک یک گلوله با کالیبر پایین را هم نداشتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: سران اسرائیلی گفتند، هر وقت دو شخصیت سخن می‌گویند در اسرائیل استرس به حداکثر خود می رسد، یک شخصیت مقام معظم رهبری(مدظله) و شخص دیگر سید حسن نصرالله است، چون که حرفهای آنها عملیات روانی نیست و عمل خواهد شد.

پاسدار رفیعی خاطر نشان کرد: استراتژی جمهوری اسلامی، استراتژی ضربه اول است و استکبار جهانی از جایی ضربه خواهد خورد که حتی فکرش را هم نمی‎‌کند.

فرمانده لشگرسیدالشهداء استان البرز با اشاره به حضور مردم عراق برای کمک در سیل اخیر گفت: یکی از بارزترین تاثیرات خون شهدای مدافع حرم ایجاد همدلی در بین مسلمانان است، به نحوی که بعد از سیل اخیر شاهد حضور عاشقانه مردم عراق برای امدادرسانی به هموطنان خود بودیم.

وی افزود: اسلام حد و مرز ندارد و نمونه بارز صدور انقلاب تشکیل حزب الله لبنان است. همان حزب‌اللهی که بعد از به شهادت رسیدن شش تن از مستشاران خود در پاسخ، دقیقا در همان ساعت و به تعداد شش نفر از اسرائیلی‌ها را از بین بردند.

پاسدار رفیعی به نقش موثر دانشجویان در آینده انقلاب اشاره کرد و تاکید کرد: بار اصلی آینده انقلاب بر روی دوش جوانان و دانشجویان است و اگر مبارزان دهه ۴۰ تجربه نداشتند، دانشجویان و جوانان امروز تجربه دارند و باید نتیجه بگیرند.

وی در پایان گفت: پیروزی یعنی نگاه به درون کشور و ما باید مرز هایی را که برای پیشرفت مانع می‌شوند از بین ببریم تا پیروز شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها