ایجاد 14 قرارگاه تحول محلات در قشم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از شکل‌گیری 14 قرارگاه تحول محلات با هدف کاهش آسیب‌های فرهنگی اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۸۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رحمت‌اله دهقانی به مناسب سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: معنویت و مردمی بودن دو تفاوت زیربنایی این نهاد با سایر ارگان‌های نظامی جهان است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت شاخص‌های مردمی در سپاه و بسیج، افزود: سپاه پاسداران در تمامی ابعاد به‌ویژه حوزه‌های فرهنگی و نظامی برای حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفای نقش می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: سپاه، نهادی مردمی است که خدمت‌رسانی به جامع اسلامی و انقلاب در هر عرصه‌ای را وظیفه خود می‌داند.

دهقانی با اشاره به نقش مساجد، معتمدین محلی و مشارکت‌های مردمی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ادامه داد: به‌منظور انسجام‌بخشی و بهره‌گیری حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها در مقابله با این آسیب‌ها، 14 قرارگاه فرهنگی تحول محلات در قشم ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: هدف نهایی این قرارگاه‌ها ایجاد تلاش مضاعف در سطح شهرستان برای رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش تبعات منفی آن‌ها در جامعه است که از مجرای مشارکت مردم و مسوولان محقق می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم وجود حوزه‌های علمیه، مبلغان و روحانیون، شهدای شاخص، فعالان فرهنگی، جوانان انقلابی، علماء و نخبگان را از مهم‌ترین ظرفیت‌های فرهنگی قشم برشمرد و خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی از کارآمدترین راهکارهای مقابله با آسیب‌ها است.

دهقانی با اشاره به سپاه در محرومیت‌زدایی و حل مشکلات مردمی، گفت: موکب انصارالمهدی(عج) قشم جهت خدمات‌رسانی به هموطنان سیل‌زده در استان خوزستان مستقر و حضور آن تا زمان مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات