فرمانده جدید سپاه مصداقی از مالک‌اشترهای زمان است

امام جمعه شهرستان قشم، فرمانده جدید سپاه پاسداران را مصداقی از مالک‌اشترهای عصر حاضر دانست و گفت: پیشبرد ماموریت‌های محوله در دوره جدید باید با توان و نشاط مضاعف دنبال شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۹۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم در دیدار جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، اظهار داشت: سردار سرلشکر سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مصادیق مالک‌اشترهای عصر حاضر است.

وی با بیان اینکه این نهاد در دوره جدید باید با توان و نشاط مضاعف، پیشبرد ماموریت‌های محوله از سوی ولی‌ امر مسلمین جهان را دنبال کند، افزود: فرمانده پیشین این ارگان مقدس نیز تمام توان خود را در یک دهه فرماندهی برای تحقق وظایف به‌کار گرفت و در این مدت هیچ‌گونه کوتاهی از ایشان مشاهده نشد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: سپاه، نهادی کاملا مردمی است که همچنان تمام ابعاد وجودی آن به جامعه جهانی معرفی نشده و در بزنگاه‌های گوناگون تنها بخشی از کارکردهای مختلف آن تجلی می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم فداکاری، ایثار، بصیرت و ولایتمداری را از بارزترین خصیصه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و اقدامات جهادی سپاه در سیلاب اخیر کشور تنها بخشی ابعاد وجودی این ارگان مقدس را نشان داده است.

وی با تقدیر از حضور سپاهیان قشم در عرصه امدادرسانی به سیل‌زدگان و حمایت از موکب انصارالمهدی(عج)قشم جهت استقرار در این مناطق، اضافه کرد: مشارکت‌های مردمی و خدمات‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده همچنان به تداوم نیاز دارد.

ارسال نظرات