دکتر عباسی در یادواره شهدای بهشهر؛

تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب ترسیم شده است

دکتر عباسی اظهار کرد: تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب ترسیم شده است و همه ما براساس فرمایشات رهبری حرکت می کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۱۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،یادواره شهدای دانشجوی بهشهر، شامگاه( 2 اردیبهشت ) همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران به میزبانی بهشهری ها در حسینیه قتلگاه برگزار شد.

 «حسن عباسی» در این مراسم با اشاره به مسائل روز کشور؛ منطقه و جهان گفت: تلاش برای اسلامی کردن جهان از تلاش های مهمی است که با قوت در دستور کار داریم و تمدن نوین اسلامی را جهانی می کنیم.

 وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی، الگوی ایران اسلامی پیشرفته است؛ اظهار کرد: این تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب ترسیم شده است و همه ما براساس فرمایشات رهبری حرکت می کنیم.

 عباسی گفت: براساس فرمایشات رهبری در گام دوم انقلاب، تغییرو تحولات در حال انجام است و تمدن نوین اسلامی در حوزه نرم افزاری رقم خواهد خورد.

 این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: براساس این تغییرو تحول، مجلس و دولت بعدی، طرح های مختلفی رابرای چشم انداز رهبری در گام دوم انقلاب رقم می زنند.

 وی با گرامی داشت نام و یاد شهدا خاطر نشان کرد: شهدا با خدای خود معامله کردند و سبک زندگی شهدا، سبک خودفروشی به خداوند بود.

به گزارش شبستان ، عباسی گفت: شهدا در این معامله و خودفروشی به خدا، خود را تنها به خدا فروختند و حتی به بهشت هم نفروختند و لذا با این سبک زندگی عند ربهم یرزقون و ماندگار شدند که باید الگوی همه ما در زندگی باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها