خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی:

همه نهادها و دستگاه ها برای رونق تولید بسیج شوند

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی گفت: همه نهاد و دستگاه های اجرایی برای رونق تولید باید بسیج شوند.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۴۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رضا پناهی در جلسه روسا و دبیران کارگروه‌های تخصصی هفتگانه بسیج مهندسین استان، اظهار کرد: بسترهای لازم برای تحقق یافتن شعار سال به بهترین شکل باید فراهم شود که یکی از ملزومات در این زمینه برقراری ارتباط بین دانشگاه ها و واحدهای صنعتی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه این باور در جامعه اسلامی وجود دارد که بسیج فقط یک نهاد نظامی و متعلق به جنگ نیست، ادامه داد: این یقین وجود دارد که بسیج یک تفکر است، که باید در همه زمینه ها بروز و ظهور پیدا کند، بنابراین برای عملیاتی شدن رونق تولید باید از تفکر بسیجی الهام گرفته شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با بیان اینکه، بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی برای نهادینه سازی شعار سال فعالیت داشته باشند، اضافه کرد: در این صورت می‌توان تا اندازه زیادی بر مشکلات موجود فائق آمد.

پناهی در ادامه سخنان خود ماموریت های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در این راستا باید برای فعال کردن کارگروه های تخصصی توسط مسوولان و دبیران کارگروها اهتمام شود.

وی با بیان اینکه در راستای فعال کردن کارگروه های تخصصی بسیج مهندسین گام برداشته می‌شود، اضافه کرد: باید ماهانه و به صورت مدون جلسات تخصصی تشکیل شده و مسائل روز استان و کشور مورد بررسی قرار گیرد، همچنین این جلسات باید خروجی محور هم باشند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی فعال سازی کارگروه های تخصصی استان را یک ضرورت دانست و بیان داشت: کارشناسان فعال در این کارگروه‌ها باید پیوست های فرهنگی را طراحی کرده و برای حل مشکلات اقتصادی، بسته‌‌های پیشنهادی ارائه دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات