خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از مراحل تکمیل پروژه پایانه جوانمرد قصاب بازدید کرد و از پیشرفت 95 درصدی این پایانه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۰۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار در جریان بازدید از این پروژه که در ساعات اولیه صبح امروز انجام شد، با بیان این مطلب گفت: پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب یکی از پروژه های فرامنطقه ای و مهم است که در این منطقه در حال اجراست و با مساحت 5 هکتار، بزرگ ترین پایانه پهنه جنوب شهر تهران محسوب می شود.

افشار با اشاره به اینکه پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب بیش از 95 درصد پیشرفت دارد و به زودی به  بهره برداری می رسد، افزود: با بهره برداری کامل این پروژه، شهروندان در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به مدهای حمل ونقلی تاکسی، اتوبوس و BRT دسترسی پیدا می کنند.

وی اظهار داشت: پایانه و پارک سوار جوانمردقصاب با ظرفیت 16 دستگاه اتوبوس BRT،60 دستگاه اتوبوس، 40دستگاه تاکسی و پارک سوار شامل 570 واحد پارکینگ در حال تکمیل است .

افشار گفت: در حال حاضر روزانه بیش از 25 هزار نفر از ایستگاه جوانمرد قصاب در حال تردد هستند و با افتتاح پایانه و پارک سوار ، کلیه خطوط شهرهای اقماری اطراف این منطقه به این پایانه منتقل و از  ترافیک متراکم اطراف ایستگاه مترو شهرری و معابر و میادین اصلی کاسته می شود.

این بازدید با همراهی معاونان حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری، رئیس اداره فضای سبز ،رئيس اداره توسعه و نگهداشت فني و مدیر روابط عمومی منطقه در ساعات اولیه صبح امروز انجام شد.

 

ارسال نظرات