جهاد ادامه دارد/ به همت کانون بسیج مهندسین صنعتی شهید تندگویان صورت گرفت:

افتتاح پایگاه سلامت بهداشت روانی- اجتماعی با هدف کاهش فشارهای روانی ناشی از سیل

پایگاه سلامت بهداشت روانی- اجتماعی خانواده با هدف کاهش فشارهای روانی ناشی از حادثه سیل و در بین سیل زدگان بخش الهایی راه اندازی شد. در این پایگاه روزانه دو گروه 10 نفره از کارشناسان مددکاری اجتماعی، اخدمات مشاوره و... به سیل زدگان ارائه می دهند.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۷۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، کمپ الهایی در جوار روستای الهایی در جاده اهواز شوش قرار دارد. پایگاه سلامت بهداشت روانی - اجتماعی مناطق نفت خیز جنوب و کادر درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز باحضور در محیطهای عمومی و چادر سیل زدگان در دو گروه آقا و خانم ضمن بررسی مشکلات و شنیدن مطالبات مردم نسبت به ارائه مشاوره های لازم و ایجاد محیطی آرام و مفرح برای کودکان موجب شور و نشاط در محل اسکان گردید و امیدواریم گوشه ای از آلام این مردم تسکین یابد.

 شایان ذکر است پایگاه سلامت بهداشت روانی- اجتماعی خانواده با هدف کاهش فشارهای روانی ناشی از حادثه سیل و  در بین سیل زدگان بخش الهایی راه اندازی شد. در این پایگاه روزانه دو گروه 10 نفره از کارشناسان مددکاری اجتماعی، امور بانوان و امور ورزش خدماتی در حوزه بازی درمانی، کتابخوانی، ورزش و خدمات مشاوره  به سیل زدگان ارائه می دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات