دکتر حسین زاده در همایش بازرسی و حسابرسی: سیستم نظارتی بانک ملی ایران به بالاترین میزان کارایی رسیده است

مدیر عامل بانک ملی ایران،در بیستمین همایش و کارگاه آموزشی سراسری بازرسان و حسابرسان این بانک،گفت: سیستم نظارتی بانک ملی ایران به بالاترین میزان کارایی رسیده است.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۸۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا حسین زاده در این همایش که با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره،جمعی از مدیران ارشد و حدود 400 نفر از بازرسان بانک برگزار شد، اظهار داشت: همکاران بخش بازرسی از همکاران سختکوش، دانا و با دانشی هستند که با پشتکار و تلاش خود توانسته‌اند به این جایگاه دست یابند و همواره باید به این دانش و معلومات خود بیافزایند تا بتوانند موفق عمل کنند.

حسین زاده ادامه داد: ما در سال 97 به اتفاق همه همکاران چه در ستاد و چه در صف، توانستیم بسیاری از مسائل و مشکلات را مدیریت کنیم و به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم و این مهم جز با یکدلی و تلاش جمعی همه همکاران محقق نمی شد.

وی افزود:  کاهش نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات پرداختی(NPL)بانکی ملی ایران نشان دهنده انضباط فوق العاده ای است که در این بانک وجود دارد.

حسین زاده تاکید کرد: بررسی‌های اولیه نشان دهنده این است که  به دلیل وجود انضباط مالی، سود و زیان‌ها بانک ملی ایران در سال 97 نسبت به سال 96 بهبود یافته و در وضعیت به مراتب بهتری قرار گیرد.

وی تاکید کرد:اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که در نظر بگیریم تحریم و فشارهای دولت‌های مستکبر در سال 97 نسبت به سال 96 افزایش یافته بود،با این حال بانک ملی ایران توانست با درایت و اتکا به توانایی های خود،این مشکلات و سختی ها را مدیریت کند و نتیجه خوبی بگیرد.

ارسال نظرات