رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان:

حمایت همه جانبه سپاه قدس گیلان از توسعه ورزش همگانی

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان ضمن اعلام حمایت مجموعه سپاه استان از ترویج ورزش همگانی گفت: سپاه قدس گیلان درصدد آن است که شرایط ورزش در استان را ارتقا بخشد.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۰۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، رمضانعلی طالبی صبح امروز در نخستین جلسه شورای قشر بسیج ورزشکاران در سال ۹۸ در رشت با تاکید بر لزوم بازخوانی تاریخ برای تبادل فکری بین نسل‌ها
اظهار داشت: ما وظیفه داریم حقایق تاریخی که در طول چهل سال انقلاب بر ما گذشته است را به نسل جوان بگوییم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه در حادثه سیل اخیر، اتحاد بین ملت بیشتر از خرابی‌های ناشی از سیل خود را نشان داد افزود: در جریان حادثه وقوع سیل شاهد بودیم، آمریکا که خود را حامی دموکراسی می‌داند، با تحریم حساب‌های هلال احمر بیش از گذشته دشمنی خود را با ملت ایران نشان داد و این امر باعث شد اقتدار پوشالی این دولت مستکبر در بین ملت‌ها دچار فروپاشی شود.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامت جامعه تصریح کرد:ِ یک جامعه سالم قادر است تا تولید فکر و ارائه راهکار کند و از همین رو ما در سپاه قدس گیلان در صدد هستیم تا شرایط ورزش به ویژه ورزش همگانی در استان را ارتقا بخشیم.

طالبی با اعلام اینکه بهبود شرایط فعلی ورزش در استان گیلان نیازمند همکاری تمامی نهاد‌های مربوطه است افزود: همه ما وظیفه داریم که با اقدامات انقلابی و جهادی در اتخاذ راهکار‌های کوتاه و کم هزینه و بهره‌گیری از عناصر فرهیخته و دانشگاهی گام‌های موثری در این راستا برداریم و بتوانیم به ورزشکاران مان خدمات مناسب ارائه دهیم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اشاره به حمایت همه جانبه سپاه قدس گیلان از برگزاری جلسات در راستای پیشرفت حوزه ورزش در استان ابراز داشت: عدم استفاده از نظرات علمی و کارشناسی باعث فشل شدن این جلسات می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات