مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

مبنای اصلی سپاه براساس معنویت وبصیرت دینی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اهمیت عقیده در انقلاب اسلامی گفت: مبنای تشکیل انقلاب و سپاه پاسداران بر اساس حرکتی عقیدتی و دینی است.
کد خبر: ۹۱۳۱۲۱۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام بیگدلی در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت:همه ماآنچه داریم بر مبنای عقیده است وشکل گیری انقلاب اسلامی وسپاه پاسداران نیز براساس حرکتی عقیدتی و دینی بوده است.

وی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ادامه راه شکوهمند دین برشمرد واظهار داشت:رزمندگان دفاع مقدس در راه دفاع از دین در جبهه های حق علیه باطل حتی از جان خود گذشتند وامروز نیز دفاع از حرم وحریم بر مبنای اعتقاد ودین می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)،مسائل اعتقادی را پایه وریشه برنامه ها وحرکات سپاه خواند وافزود:در زمان جنگ نرم نیز همین تفکر اعتقادی وولایی،سپاه را سرپا نگه داشت وسپاه یعنی اعتقاد،دین،اسلام وقرآن عملی شده که  مردانگی،ایثار،شجاعت درون آن تبلور یافته است.

حجت الاسلام بیگدلی به شهادت شهید مطهری وهفته معلم اشاره کرد وگفت:شهیدمطهری تئوری های نظام را پایه گذاری کرد ودشمنان شخصیت او را شناختند وبا کوتاهی ما او را از ما گرفتند.

این مسئول تاکید کرد:به مناسبت گرامیداشت این هفته،300عنوان برنامه تدارک دیده شده که60 عنوان مربوط به بسیج فرهنگیان بوده ویکی از مهم ترین برنامه هابه همایش حکمت مطهر اختصاص دارد.

وی به برگزاری همایش حکمت مطهر درتمامی شهرستان ها اشاره کرد وافزود:این همایش برای تجلیل از زحمات پاسداران،بسیجیان وفرهنگیان تدارک دیده شده و در شهرستان زنجان نیز باحضور حجت الاسلام تویسرکانی ،نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)،تجلیل از خبرنگاران وسرکشی از مربیان عقیدتی وفرهنگی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد وگفت:در سال جاری بیش از6هزار نشست بصیرتی،اعتقادی،فرهنگی ومعرفتی باحضور300نفر از هادیان ومربیان برگزار می شود.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد:برگزاری نشست های بصیرتی وفرهنگی در پایگاه های مقاومت بسیج،برگزاری جلسات پرسخ وپاسخ به شبهات،محفل انس با قرآن،برگزاری مسابقات ورزشی،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم،غبارروبی وعطرافشانی مزار شهداواعلام گزارش به ائمه جمعه از دیگر برنامه ها می باشد.

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده،بیان کرد:زنجان به عنوان استان معین مازندران شهرستان های جویبار وبابلسر و در خوزستان معین شهرستان شادگان در نظرگرفته شده وبازسازی92ساختمان تخریب شده نیز برعهده زنجان می باشد ضمن اینکه گروه های جهادی وسپاه زنجان من از ورود سیل به شهرستان شادگان ممانعت کردند.

حجت الاسلام بیگدلی هدف سپاه از برگزاری نشست های بصیرتی را افزایش امیدواری مردم به انقلاب ونظام دانست وافزود:در این نشست ها دستاوردهای نظام در حوزه داخلی وخارجی برای مردم تبیین می شود.

این مسئول با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت:وقتی آمریکا به عنوان سردمدار مستکبران جهان سپاه را در فهرست گروه های تروریستی قرار می دهد یعنی سپاه ماهیت واصالت خود را حفظ کرده واین نشان از عظمت سپاه است.

ارسال نظرات