امام جمعه موقت یزد:

همدلی مردم در سیل های اخیر ثابت شد

امام‌جمعه موقت یزد با بیان اینکه ملت ایران در جریان سیل‌های اخیر همبستگی و همدلی خود را به دشمن ثابت کردند، گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد تفرقه بین ملت و نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۰۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله «سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی» در خطبه‌های این هفته ششم اردیبهشت ماه نماز جمعه یزد، تقابل بین ملت و نظام اسلامی را مهمترین هدف استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: تشدید تحریم‌های اقتصادی آمریکا در حقیقت دشمنی با ارزش‌های دینی و الهی ملت ایران است.
وی با بیان این‌که رمز پیروزی ملت مسلمان ایران در برابر استکبار جهانی، وحدت و بصیرت است، افزود: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون همبستگی بین مسلمانان را عامل شکست و نابودی خود می‌داند.
امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به سیلاب‌های اخیر که بسیاری از شهر‌های کشور را درگیر کرده است، گفت: ساماندهی مشکلات کشور اعم از طبیعی و غیرطبیعی به انسجام درونی نیاز دارد.
آیت الله مدرسی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی سعی کردند در جریان سیل‌های اخیر کشور توطئه‌های شوم و تفرقه انگیز خود بین اقوام مختلف را تقویت کنند که خوشبختانه با بصیرت ملت ایران به هدف پلید خود نرسیدند.
این مسئول با بیان این که ملت ایران با وحدت و احساس مسئولیت مثال‌زدنی مشتی محکم بر دهان یاوگویان خارجی زدند، ادامه داد: حضور اقوام و اقشار مختلف مردم در مناطق سیل زده به دشمنان ایران اسلامی ثابت کرد که ملت همیشه بیدار ایران با وحدت و همدلی سدی مستحکم در برابر استکبار جهانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: سیلاب‌های اخیر علاوه بر خسارت و حوادث ناگوار منشأ برخی برکات نظیر تقویت وحدت ملی بین دولت و ملت هم شده است.
عضو فق‌های شورای نگهبان با بیان این که دولتمردان باید تمام ظرفیت خود را برای حمایت از سبل‌زدگان بکار گیرند، تأکید کرد: اصلاح شرایط نابسامان اقتصادی اولویت اجرایی دولت است.
امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: اگر شورا‌ها طبق قانون تشکیل و عمل به وظایف محوله ملاک عمل اعضای آن قرار گیرد، برای گره گشایی از کار ملت موثرند و اگر خدایی نکرده به هر بهانه‌ای از مسیر خدمت منحرف شوند، معضلی جدی خواهند بود.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن روز کارگر، اظهار کرد: به قول مقام معظم رهبری کارگران ستون فقرات جامعه هستند و باید با تعهد کامل به وظایف خود عمل کنند و در مقابل دولت هم باید توجه بیشتر به حقوق جامعه کارگری را در اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار دهد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات