مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

سپاه بدون پشتوانه بسیج ومردم معنا ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)گفت:سپاه مسیر بسیج را مشخص کرده وبدون پشتوانه بسیج ومردم معنایی ندارد.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۴۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام بیگدلی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه استان با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه اظهار داشت:آمریکا در اوج رذالت و حماقت موضع گیری کرده وهمین امر باعث افتخار سپاه است زیرا از دشمنان انتظاری جز این نیست.

وی خاطرنشان کرد:سپاه یعنی گذشت،شجاعت،انفاق،عدم تسلیم پذیری در مقابل دشمنان،ولایت مداری،ایثار،مجاهدت وشهادت که جملگی برگرفته از آموزه ها و دستورات قرآن کریم می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)تصریح کرد:حمله دشمنان به سپاه نیز بااین هدف است که اعتقاد را از این نهاد انقلابی بگیرندکه وظیفه نهادنمایندگی ولی فقیه تقویت مسائل اعتقادی ومعنوی بسیجیان وپاسداران در این مجموعه ارزشی است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه وجه تمایز نیروهای نظامی ایران با سایر نیروهای دنیا در بحث اعتقادی ودینی است،افزود:همین امر سبب موفقیت سپاه وناراحتی وخشم دشمنان است.

وی بیان داشت:باعنایت خداوند متعال وبا کمک وهمدلی مردم این انقلاب را تا ظهور دولت یار و رساندن پرچم به دست ولی زمان وصاحب الامر ادامه داده وبه سرانجام خواهیم رساند.

این مقام مسئول با بیان اینکه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم،سپاه انصارالمهدی (عج)،بیش از300عنوان برنامه در نظر گرفته است،گفت:برگزاری همایش حکمت مطهر،دیدار با خانواده شهدا،سرکشی از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی،برگزاری 6هزار نشست بصیرتی وفرهنگی در پایگاه های مقاومت بسیج با استفاده از 300 نفر از مربیان وهادیان در سال جاری،محفل انس با قرآن،برگزاری یادواره شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی واعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم از دیگر برنامه های این هفته است.

وی در پایان گفت:سپاه خدمتگزار مردم و همواره کنار مردم بوده وبدون حضور مردم وبسیج سپاه معنایی ندارد.

ارسال نظرات