بسیج دانشجویی دانشگاه شریف:

به زودی رژیم منحوس سعودی به دست مجاهدان اسلام نابود خواهد شد

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به شهادت تعدادی از مردم عربستان به دست دولت سعودی اعلام کرد به زودی شکوه پوشالی این رژیم منحوس به دست مجاهدان اسلام نابود خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۷۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به شهادت تعدادی از مردم عربستان به دست دولت سعودی بیانیه‌ای صادر کرد. 

 

متن این بیانیه بدین شرح است: 

چند روزی است خبر شهادت دردناک تعداد ۳۷ نفر از مردم مظلوم عربستان فضای مجازی و برخی رسانه‌های جهانی را پر کرده و واکنش‌های گوناگونی را در پی داشته است.

دولت وقیح عربستان سعودی که در سال‌های اخیر شمر صفتی و سفاکی خود را در ارتباط با جنایاتش علیه مردم یمن به صورت مستقیم و با حمایت‌هایش از گروهک‌های تروریستی نظیر داعش و القاعده به اثبات رسانده بود این بار با جنایاتی که در قبال مردم کشور خود انجام داد عملاً ثابت کرد که هیچ فرد، گروه و نگاهی که کمترین تفاوت سلیقه و دیدگاهی با تفکرات حاکم بر این کشور داشته باشد را بر نمی‌تابد.

اقداماتی که در این سال ها از دولت دیکتاتور و ابوسفیانی عربستان شاهد آن هستیم بی شک نمایانگر 2 چیز است:
اولا این پیام را به جهان مخابره می‌کند که حکومت سعودی جز دست نشاندگی مستکبرین عالم نظیر آمریکا و اسرائیل وظیفه و کار دیگری را برای خود تعریف نمی‌کند و تماما در راستای اجرای سیاست‌های کثیف ظالمین عالم گام بر می‌دارد.
ثانیا نمایش دست و پا زدن‌های آخر خود را به صورت علنی اجرا کرده و عملا با این دست اقدامات نارضایتی عمومی و انزوای بیشتر در فضای بین‌المللی را محقق خواهد کرد.

جالب تر آنجاست بهانه‌ای که برای منحرف کردن افکار عمومی از سوی این رژیم اعلام شده تروریست بودن شهدای این جنایت است.
فارغ از درست یا غلط بودن این ادعا که البته شواهد و قرائن و سابقه این رژیم غلط بودنش را نشان می‌دهد، در صورتی که بنا باشد تروریست ها و کسانی که به اقدامات تروریستی کمک می‌کنند اعدام شوند ردیف اول لیست اعدام بدون شک حکام خونریز سعودی و اربابان غربی-عبری آنها خواهند بود.
بسیج دانشجویی دانشگاه شریف ضمن محکوم کردن این اقدام دردآور دولت سعودی، همدردی خود را با خانواده شهدای این اقدام وحشیانه و سایر خانواده های داغدیده از جنایات دولت سعودی در ملل مختلف از یمن و سوریه و عراق تا افغانستان و بحرین و همچنین درخواست از مجامع بین ‌المللی که داعیه حمایت از حقوق بشر را دارند جهت برخورد قاطع با این گونه اقدامات، اعلام می‌دارد که به لطف خدا و بر اساس وعده صادق رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری و ادله‌ای که بر این مدعا می‌توان اقامه کرد این اقدامات چندان ادامه پیدا نخواهند کرد و به زودی شکوه پوشالی این رژیم منحوس به دست مجاهدان اسلام نابود خواهد شد.

ارسال نظرات