خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراب:

شهید مطهری نمونه یک سرباز حقیقی برای اسلام بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراب، شهید مطهری را سرباز وظیفه شناس اسلام خواند و گفت: ایشان هر جا احساس می کرد که علیه دین و اسلام شبهه ای در حال ایجاد است در خط مقدم جبهه فرهنگی با نوشتن کتابی انجام وظیفه می کرد.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۹۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیمی, شهید مطهری را تئوریسین انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: یک خانم و آقای مسیحی می گفتند که ماموریت داشتند آثار مطهری را خوانده و در راستای تخریب آن قلم بزنند که پس از خواندن آن خود معترف بودند که به جای اسلام و شیعه در ناکجا آباد سیر می کردند.

وی افزود: انسان عقیده مند به دنبال انجام وظیفه است حال این وظیفه ممکن است در سوریه و یا جای دیگری از جهان اسلام باشد و یا اینکه مانند سردار سلیمانی و یارانش که سرباز ولایت هستند ممکن هست در حادثه سیل خود را بروز دهد.

حجت الاسلام عبدالرحیمی اعتقاد و عمل را لازمه رسیدن به سعادت دانست و اظهار کرد: متاسفانه برخی با شبهه افکنی دل پاک داشتن را لازمه رسیدن به سعادت عنوان می کنند در حالی که بدون عمل به واجبات و موکدات اسلام هرگز نمی توان دم از اسلام زد.

وی با اشاره به توصیه اساتید اخلاق به تقویت اعتقاد اظهار داشت: انسان معتقد به مردم ظلم نمی کند, حق یتیم را نمی خورد, برای دین روشنگری می کند و به عنوان سرباز حقیقی اسلام عمل به وظیفه می کند.

حجت الاسلام عبدالرحیمی با اشاره به انتخاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: انتخاب سردار جعفری به عنوان فرمانده یک قرارگاه فرهنگی نشانگر اهمیت توجه به فرهنگ است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها