مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی:

حماقت دشمنان در تروریستی خواندن سپاه همبستگی و انسجام ملی را افزایش داد

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: این مضحک است که آمریکا که خود حامی تروریست است، نیروی نظامی یک کشور را که براساس قانون آن کشور است تروریست معرفی کند؛ آمریکا و اسرائیل خود تروریسم در منطقه هستند.
کد خبر: ۹۱۳۲۱۴۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ آیت الله سپاسی آشتیانی مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی در همایش مشترک طلاب و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تفرش که در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: پس از انقلاب اسلامی نیروهای سپاه و بسیج در مقاطع مختلف تاریخ کشور از جمله دوران سازندگی، هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با گروهک های تروریستی و تکفیری در منطقه و حتی در رفع محرومیت و کمک رسانی در حوادث طبیعی به خوبی عمل کرده اند و همیشه پای کار نظام بوده و هستند.

آیت الله سپاسی آشتیانی وفاداری به ولایت، پای کار بودن و بصیرت نیروهای سپاه و بسیج از ویژگی های این نهادهای مردمی و انقلابی عنوان و تصریح کرد: این ویژگی ها و مولفه ها باعث شده که دشمنان نظام و انقلاب باتوجه به شکست توطئه ها و کارشکنی هایشان توسط این نهادهای انقلابی، سپاه را در لیست خود به عنوان تروریست معرفی کند. این مضحک است که تروریست، نیروی نظامی یک کشور را که براساس قانون آن کشور است تروریست معرفی کند؛ آمریکا و اسرائیل خود تروریسم در منطقه هستند.

وی افزود: گروه تروریستی داعش و دیگر گروهک های ترویستی در منطقه هنوز گلوله ای به سمت صهیونیست ها و آمریکا شلیک نکرده اند ولی مردم مسلمان را در کشورهای مختلف به خاک و خون می کشند. این نشان از همدستی نیروهای تروریستی با آنها دارد.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی ادامه داد: براساس معیار امام خمینی(ره)، هر نیرویی که شیاطین روی آنها حساس هستند نیروی خوب و هر نیرویی که شیاطین از آنها تعریف می کند، همدست شیطان است.

آیت الله سپاسی آشتیانی با اشاره به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا، بیان کرد: حماقت دشمنان سبب شد که حمایت مردم از نیروی انقلابی و وفادار سپاه پاسداران افزایش یابد و کارکرد سپاه در جامعه تحکیم یابد.

وی با اشاره به آیات ابتدایی سوره انفال، خاطرنشان کرد: تسلیم در برابر خدا و ولی امر یک ارزش است و بزرگان براساس مقام تسلیم پیشرفت کرده اند.

حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش هم در این مراسم گفت: شهید مطهری مبنای ارزشهای اسلامی را در انقلاب پیاده کرد؛ از آنجایی که سپاه هم نهادی انقلابی و ارزشی بر مبنای اعتقادی به وجود آمده و نقش علما هم در مباحث اعتقادی پر رنگ است، به همین دلیل 7 تا 12 اردیبهشت ماه که مصادف با سالروز شهادت شهید مطهری است به نام هفته عقیدتی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظرات