معاون عمرانی استاندار لرستان:

ضرورت آموزش همگانی و دائمی در حوزه بحران

معاون عمرانی استاندار لرستان بر آموزش همگانی و دائمی در حوزه بحران، توجه به ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و توجه به دستورالعمل‌های آمایش سرزمین را در راستای کاهش خسارات ناشی از سیل تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۹۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مرادپور امروز در همایش مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه به محض وقوع بارندگی در لرستان به دلیل داشتن موقعیت کوهستانی با شیب تند شاهد جریان سیل در این استان هستیم. اظهار کرد: در ماه‌های پایانی سال گذشته شاهد وقوع سیل و خسارات آن به زیرساخت‌های استان بودیم.

وی با اشاره به حجم بالای خسارات سیل فروردین ماه به زیرساخت‌های استان به دانشکده کشاورزی لرستان پیشنهاد داد که تیم‌های دانشجویی را تشکیل داده و حادثه سیل ویرانگر استان را از زوایای مختلف بررسی کنند.

مراپور بیان داشت: اطلاع رسانی به‌موقع، اعتماد به هواشناسی و استفاده از همه تجهیزات و تلاش نیروهای سپاهی، بسیجی، ارتش و نظامی موجب کاهش تلفات جانی در سیل اخیر لرستان شد.

وی بر آموزش همگانی و دائمی در حوزه بحران، توجه به ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و توجه به دستورالعمل‌های آمایش سرزمین را در راستای کاهش خسارات ناشی از سیل تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات