خبرهای داغ:

برگزاری آموزش اخلاق و احکام در هندیجان

برای آشنایی با احکام شرعی خرید و فروش صنوف به همین منظور با تلاش اتاق اصناف وهمکاری بسیج اصناف کلاس های آموزشی اخلاق و احکام کسب و کار در شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۶۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

مسئول بسیج اصناف هندیجان مسلم عبادی در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : یکی از اقداماتی که تمام کسبه و بازاریان بایستی برای خرید و فروش حلال اطلاع و آموزش دیده باشند و تاثیر گذار است برگزاری کلاس های آموزشی اخلاق و احکام کسب و کار برای اصناف است.

وی افزود: کلاس های آموزشی در بخش هایی شامل فقه اسلامی کسب و کار حلال ، بهداشت ، دارایی ، اماکن انتظامی و قانون نظام صنفی است و این کلاس ها برای کسانی که تازه می خواند پروانه کسب دریافت کنند در تمام مقاطع سنی خواهر و برادر برگزار شده است.

وی بابیان دعوت از امام جمعه در مورد مسائل شرعی کسب وکار حلال در بازار گفت: امام جمعه هندیجان در مورد نحوه خرید و فروش کالاها و اجناس و روایات و احادیث اهل بیت (ع) و دستورات خداوند و نوع خوش رفتاری و امانت داری نکات مفید و موثری را در جمع صنوف هندیجان ابراز نمودند.

عبادی مسئول بسیج اصناف هندیجان عنوان کرد : ۱۵۰۰ نفر بازاری در سطح شهرستان مشغول به کسب و کار هستند که همیشه با اتاق اصناف همکاری دارند و همچنین بسیج اصناف در برنامه جمع آوری کمک های مردمی با همکاری اتاق اصناف و بازاریان مشارکت های خوبی برای کمک رسانی به سیل زدگان داشته اند .

وی بااشاره به تلاش اتاق اصناف در برگزاری کلاس آموزشی برای صنوف بیان کرد : از تلاش و پیگیری اتاق اصناف هندیجان برای برگزاری کلاس های آموزشی اخلاق و احکام کسب و کار ویژه اصناف هندیجان تقدیر و تشکر می شود و این گونه کلاس ها تاثیرگذار و مفید هستند.

مسئول بسیج اصناف تاکید داشت: همیشه بازاریان برای کمک رسانی مخصوصا به سیل زدگان کشوری و استان خوزستان پیش قدم هستند و در برنامه های ملی و مذهبی حضوری خوب دارند که نقش اتاق اصناف برای هماهنگی با صنوف واقعا قابل تقدیر است.

در پایان گزارش مسئول اتاق اصناف از همکاری بسیج اصناف در برنامه ها و مخصوصا در جمع آوری کمک به سیل زدگان استان تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها