خبرهای داغ:

ارسال ششمین محموله کمک های گروه جهادی هندیجان

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان گفت: با توجه به اینکه مناطقی از سیل زده خوزستان نیاز مبرم به کمک های فوری دارند به همین منظور با تلاش اعضای گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل ومشارکت جمعی از خیرین هندیجان به لطف خداوند و عنایات اهل بیت(ع) ششمین محموله کمک های مردمی برای مردم گرفتار در سیل خوزستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۱۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

حسین عنانات در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : از روزی که اعلام شد مناطقی از خوزستان که دچار سیل شده اند نیاز به کمک های امدادی و غیر دارند، گروه جهادی بسیجیان شهید نصرالله گشتیل هندیجان با تلاش و پیگیری شبانه روزی خود و مشارکت مردم خیر شهرستان تا کنون ۶مرحله از کمک ها به مناطق سیل زده ارسال و همچنان اینگونه کمک ها در حال جمع آوری هستند.

وی افزود: اقلام مورد نیاز جمع آوری شده برای سیل زدگان شامل آب معدنی ، پوشاک ، نون محلی ، پتو ، گونی برای سیل بند و وسایل بهداشتی و کنسرو بوده که در قالب ۶ کاروان ارسال شدند ومردم هندیجان و بازاریان و بسیجیان خدمات خوبی برای سیل زدگان از خود نشان دادند.

وی بابیان آمار کمک های جمع آوری شده برای سیل زدگان با تلاش گروه جهادی بسیج گفت: از ابتدای جمع آوری کمک ها که در دو بخش خلاصه می شود بخش از کمک به کمیته امداد امام راحل و ناحیه سپاه تحویل داده شدند که الحمدالله با همکاری این دو نهاد و ارگان به مناطق سیل زده ارسال شدند .

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد: از ابتدای جمع آوری تا کنون بیش از ۸۰۰ بسته آب معدنی ، ۵هزار قرص نان محلی ، ۱۰تخته پتو ، ۳۰۰کیلو برنج ممتاز، ۴۰۰بسته کنسرو و انواع پوشاک همگی ارسال شدند وبسیجیان گروه جهادی در این امر خداپسندانه همکاری خوبی داشته اند .

وی بااشاره به ارسال کمک ها به دو منطقه مورد نیازخوزستان بیان کرد: محموله های ازارسالی اکثر به سمت سوسنگرد، دشت آزادگان و مناطقی از اهواز که در خواست نیاز داشتند فرستاده شده کمک ها که به لطف خداوند کمک ها با جدیت برای دیگر مناطق نیازمند ادامه خواهد داشت و مردم هندیجان در کنار هموطنان سیل زده هستند.

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان تاکید داشت : مردم گرفتار در سیل استان خوزستان مطمعن باشند بسیجیان و مردم هندیجان با تمام وجود همکاری خواهند داشت و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد و هر چه نیاز مردم سیل زده باشد با حرکتی جهادی و انقلابی جمع آوری ودراختیار قرار گذاشته خواهد شد.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل در پایان گزارش از همه عوامل و خیرین و بسیجیان هندیجان که در این کار خداپسندانه نهایت همکاری و مشارکت در کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان را داشتند تقدیر و تشکر نمود و از مردم خواست در این امر مقدس تلاش و همکاری بیشتری داشته باشند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها