خبرهای داغ:
سردار کارگر:

جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار است.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۵۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم اختتامیه همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی اظهار کرد: ضرورت فعالیت های علمی و آینده ساز در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت وجود دارد.

وی ادامه داد: در موضوع دفاع مقدس بیشتر آثار آن از بُعد احساسی است اما انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید از بُعد عقلانیت مورد توجه قرار گیرد.

سردار کارگر گفت: موضوع این همایش بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود که باید در آینده بیشتر به آن توجه شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس باید از ابزارهای هنر در موزه به درستی استفاده شود تأکید کرد: نشان دادن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به این عظمت در یک موزه کار بسیار دشوار و هنرمندانه ای است.

وی با بیان اینکه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید موزه نمونه و مادر در سراسر کشور باشد، افزود: این موزه می تواند الگویی برای دیگر موزه ها باشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه مهم ترین وظیفه موزه رساندن صوت شهیدان و منطق آنان است گفت: منطق شهیدان پیشرفت، وطن دوستی، اسلام خواهی و از خودگذشتگی است.

سردار کارگربا بیان اینکه بیان کرد: باید در بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از بیانیه گام دوم انقلاب نهایت استفاده را داشته باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب معتقدند اگر دفاع مقدس نبود، شاید کشور با چالش مواجه می شد که در نهایت چالش هایی برای انقلاب ایجاد می کرد.

وی با تأکید بر اینکه تمدن نوین اسلامی در دفاع مقدس پایه گذاری شده است، افزود: حضرت امام خمینی(ره) در بیانیه ای فرمودند ما انقلاب را در دفاع مقدس صادر کردیم.

سردار کارگر با اشاره به اینکه مسئله دفاع مقدس را ممکن است 100 سال دیگر در کشور و جهان متوجه شوند، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار