«شرایط خاص» بیان مضامین اجتماعی با زبانی شیرین / استقبال خوب مخاطبان از سومین سریال مرکز بسیج صدا و سیما

این شب‌ها بینندگان شبکه سه سیما شاهد یک سریال متفاوت کمدی با مضمون دفاع مقدس هستند، با عنوان سریال شرایط خاص هستند.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۸۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیر خانی، نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی و سفارش مرکز بسیج صدا و سیما تولید و در اختیار آنتن شبکه سه سیما قرار گرفته است.


با توجه به نقش مرکز بسیج صدا و سیما و فعالیت این مرکز در حوزه فیلم سازی و سریال سازی با یوسف منصوری، مدیرگروه فیلم و سریال مرکز بسیج صدا و سیما گفتگوی کوتاهی انجام دادیم.


منصوری با بیان این که بسیج صدا و سیما در دوره‌های مختلف بنا به اقتضائات موجود آثار نمایشی مختلفی را تولید کرده است، بیان داشت: تولید تله فیلم یا سریال در بسیج صدا و سیما اتفاق تازه‌ای نیست و در دوره اخیر نیز با توجه به وظایف تعریف شده برای مرکز بسیج صدا و سیما، سریال «نفس» که در ماه رمضان سال ۹۶ پخش شد و سریال «حوالی پاییز» که به شهدای فاجعه منا می‌پرداخت، توسط این مرکز تهیه و تولید شده است.


وی افزود: سریال «شرایط خاص» سومین سریال تولیدی این مرکز است که این شب‌ها راهی آنتن شبکه سه سیما شده است.


مدیرگروه فیلم و سریال مرکز بسیج صدا و سیما در ادامه با تاکید بر توجه به کیفیت تولید آثار نمایشی در این مرکز تصریح کرد: تمام تلاش مرکز بسیج بر آن است تا آثار تولیدی از کیفت بالایی برخوردار باشند تا مضمون مد نظر، به زیبایی به مخاطب منتقل شود که استقبال مخاطبان از دو سریال «نفس» و «حوالی پاییز» مؤید این تلاش است.


وی با اشاره به برنامه گروه فیلم و سریال مرکز بسیج صدا و سیما در سال 98 افزود: بسیج صدا و سیما در نظر دارد در سال ۹۸ تولید دو سریال را کلید بزند و در حال حاضر خانم اشرفی‌زاده و آقای قادری در حال نگارش فیلم‌نامه این دو اثر هستند که امید است با اتمام نگارش آن‌ها و تحقق بودجه تولید این دو سریال نیز آغاز شود.


بر اساس این گزارش سریال «شرایط خاص» در ژانر کمدی و در ۱۸ قسمت تولید شده است. این سریال در بیش از ۱۱۰ لوکیشن فیلمبرداری شده و هنرمندانی همچون کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، پروانه معصومی و... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار