خبرهای داغ:

آذربایجان شرقی ‌معین ‌خوزستان ‌در جبران عقب‌ماندگی دانش‌آموزان شد

مدیرکل آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی ‌معین ‌خوزستان ‌در جبران عقب‌ماندگی آموزشی دانش‌آموزان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۹۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش وپرورش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی افزود: آذربایجان شرقی به عنوان معین استان خوزستان انتخاب شده ‌و در این راستا در کنار کمک‌های نقدی و غیرنقدی، جبران عقب‌ماندگی آموزشی دانش‌آموزان نیز از رسالت‌های مجموعه است.

وی با بیان اینکه 14 شهرستان گرفتار سیلاب استان خوزستان دارای 14 هزار دانش آموز پایه دوازدهم است ،گفت: برخی از  مدارس این دانش آموزان امکان بازگشایی و استفاده مجدد را ندارند،  از این رو باید راهکارهای ویژه‌ای برای جبران عقب ماندگی‌های تحصیلی برای دانش آموزان پایه دوازدهم که امتحانات نهایی و کنکور را در پیش دارند ، در نظر گرفته شود.

پاشایی اضافه کرد: خانه‌های 205 فرهنگی خوزستانی نیز در سیل از 1 تا 100 درصد تخریب شده که می‌بایست با استفاده از ظرفیت نسبت به ارائه بسته‌های حمایتی به این افراد اقدام شود.

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی در پایان بر فعال نمودن کمیته برنامه ریزی، ساماندهی نیروی انسانی، نظارت جدی بر برگزاری امتحانات خردادماه، انسداد مبادی بیسوادی، نظارت بالینی و میدانی بر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، جلوگیری از تعطیلی زودرس مدارس، جلوگیری از اخذ وجه در هنگام ثبت نام تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها