برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در دورود+ تصاویر

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در دورود با حضور جمعی از مربیان، هادیان سیاسی، بسیجیان و مسئولین و امام جمعه شهرستان در سالن اجتماعات شرکت سیمان دورود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۱۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در دورود با حضور جمعی از مربیان، هادیان سیاسی، بسیجیان و مسئولین و امام جمعه شهرستان در سالن اجتماعات شرکت سیمان دورود برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حضاربا مقایسه جشنهایی که به اسم باستان گرایی برای برخی از افراد در کشور برگزار می شود: گفت عدم برگزاری مراسمات برای معرفی و شناساندن متفکرینی مثل شهید مطهری جفای در حق علم و عالمان دینی است.
سخنران دیگر مراسم سرهنگ زینی وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دورود نیز با اشاره به اینکه با وجود دشمنی فرعونیان خداوند حضرت موسی علیه السلام را از همه خطرات حفظ نمود، اراده خداوند را حفظ این نظام برای ظهور منجی عالم بشریت دانست و افزود: انقلاب اسلامی در بین منازعه قدرت دو بلوک شرق و غرب سر برآورد و در میان تمام دشمنی ها ضمن مقابله جدی با همه آنها پیروز شده است.
زینی وند با اشاره به بیانات روز گذشته امام خامنه ای (مد ظله) آینده انقلاب را بسیار روشن دانست و گفت: خداوند وعده داده که جهان به دست مستضعفین فتح خواهد شد و این امانتی که امروز دست ماست باید با دل و جان نگهبان باشیم چون این انقلاب همان انقلابی است که می رسد به انقلاب جهانی امام عصر (عج).
وی افزود: هر کسی در این نظام خدمت می کند، او پاسدار جمهوری اسلامی است به شرطی که رسم سربازی را در مورد خود حفظ کند.

ارسال نظرات