باحضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور صورت گرفت؛

آیین اتمام 184 پروژه عمرانی عام المنفعه

همایش رسم هجرت آیین اتمام ۱۸۴ پروژه عمرانی عام المنفعه با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۷۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛دکتر محمد زهرایی در همایش رسم هجرت و آیین اتمام ۱۸۴ پروژه عمرانی کوچک و زودبازده و عام‌المنفعه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مؤلفه‌های ویژه و خاص خود را دارد و با سایر انقلاب‌ها متفاوت است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برعکس و شاید متفاوت با سایر انقلاب‌هایی که در جهان اتفاق افتاده، است.

 

وی بیان داشت: همه چیز بر مدار باورها و اعتقادات است و انگیزه مردم در انقلاب اسلامی فرا ماده تعریف شده است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به توطئه‌های اقتصادی دشمن در سال جاری، تبیین کرد: سال جاری سال بسیار پیچیده‌ای است و هر چه حیله و کید دشمن بیشتر شود باید ایستادگی، استقامت و وحدت جامعه اسلامی بیشتر شود.

 

زهرایی تأکید کرد: اگر باورها و ارزش‌های ناب به فراموشی سپرده شود مقاومت ما همانند هشت سال دفاع مقدس نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه سال جاری با همه ظرافت‌هایی که باید به خرج دهیم مقارن شده با دهه دوم انقلاب اسلامی، تبیین کرد: باید انقلابی و آتش به اختیار عمل کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خطاب به مسؤولان و مردم، متذکر شد: اگر مسؤولان مردم را باور و اعتمادبه‌نفس و خوداتکایی در مردم شکل بگیرد باور کنید هیچ کسی نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

 

زهرایی همگرایی در سطح کلان و نرسیدن منابع و تسهیل‌گری به دست مردم را حلقه مفقوده نظام اداری دانست و تصریح کرد: متأسفانه نتوانستیم اقتصاد مقاومتی را با باور کنیم.

 

وی جهادگران را پیش‌قراولان کار و تلاش دانست و تبیین کرد: باید نقش خودمان را در شرایط حساس و پیچیده کنونی مشخص و تعریف کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید بگذارند ارزش‌ها و باورهای مردم زیر سؤال و مردم اعتمادشان را از دست دهند، بیان داشت: گر چه خسارت‌های سیل زیاد بود اما برکات آن ده برابر بیشتر بود چون تجلی‌گر وحدت و انسجام مردم بود.

 

زهرایی همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برکات سیل عنوان و افزود: دست برادری که بین سپاه و ارتش داده شد و بهترین رزمایش خدمت در سیل اخیر نمایان شد.

 

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده، اعلام کرد: پنج هزار و ۲۰۷ گروه جهادی و مردمی از بسیج به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی در راستای ساخت منازل آسیب‌دیده، مطرح کرد: باید با تمام توان از این طرح حمایت و پای‌کار بیابیم تا گوشه‌ای از آلام و درد مردم کاهش یابد.

ارسال نظرات