بازدیداعضای بسیج مهندسین عمران استان خراسان جنوبی از پروژه های در حال احداث مجمع خیرین سلامت

جمعی از اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان خراسان جنوبی از پروژه های در حال احداث مجمع خیرین سلامت بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۳۴۵۳۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، جمعی از اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان خراسان جنوبی از پروژه های در حال احداث مجمع خیرین سلامت بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور مهندس سهرابی فرد مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی و تعدادی از اعضای شورای قشر و جمعی از مهندسین بسیجی سازمان برگزار شد ، از چهار پروژه در حال احداث توسط مجمع خیرین سلامت بازدید و با دکتر حسینی رئیس مجمع خیرین سلامت دیدار به عمل آمد. در ابتدای بازدید دکتر سبحانی نژاد ناظر پروژه های مورد بازدید در خصوص ویژگی های طراحی و ساخت هرپروژه توضیحات کامل را بیان نمود و در ادامه جناب آقای دکتر حسینی ضمن خیر مقدم در خصوص برنامه های مجمع خیرین سلامت و عملکرد این مجمع در ساخت پروژه های مختلف در سطح استان خبر داد. بازدید از پروژه ی در حال احداث مرکز آموزشکده بهورزی ، مرکز جامع سلامت ، پروژه مسجد بلال و همچنین کارگاه بهداشتی از جمله پروژه های مورد بازدید قرارگرفته می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات