خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه مراغه:

اساس و پایه سپاه پاسداران تقوا و عمل انقلابی است

جانشین فرمانده سپاه مراغه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی انقلابی است که بر پایه دین ،تقوا، درک و عمل انقلابی بوجود آمده است.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۷۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه امام هادی(ع) افزود: امروز وظیفه سنگین است با یستی در تمامی زمینه ها فعال عمل کنیم چرا که دفاع همچنان باقی است.

وی احساس مسئولیت الهی در قبال خود، خانواده ، جامعه و بشریت را  پایه های اصلی بسیج بر عنوان و بیان کرد:  بسیجی بایدبرای رفع مشکلات مردم و جامعه از هیچ تلاشی دریغ  نکند.

ساعدی بصیرت را  شناخت زمان نیاز و اولویت  شناخت دشمن  از دوست توصیف کرد و افزود: امروز  شناخت زمان ، دشمن و وسیله ای که در مقابل دشمن به کار می رود  کار بسیار مهم ضروری است و باید بسیج و سپاه از این ویژگی برخوردار باشد.

ساعدی حلم و بردباری صبر، مقاومت، صدق و صفا  را از دیگر خصوصیات  بسیج دانست و ادامه داد: بسیج باید از صفاتی مانند شجاعت،  فدا کاری ،طهارت و پاکدامنی ، دوری از کبر که  از توصیه های اخلاقی اسلام است برخوردار باشد.

 جانشین فرمانده سپاه مراغه  به رعایت نظم و انظباط و اصول پاسداری تاکید کرد و گفت: ما پاسداران که از متولیان و مدیران بسیج هستیم باید بیشتر رعایت کنیم .

ساعدی مردمی بودن، انقلابی بودن و  مکتبی بودن را سه ویژگی  شاخص سپاه پاسداران بیان کرد و افزود: انس و الفت با کلام الله مجید  و پیروی از ولایت تنها راه نجات  و پیروزی در مقابل استکبار جهانی است.

وی  اطاعت از  ولایت فقیه را  تولید قدرت برای رهبری خواند و اظهارداشت: درست گوش دادن و عمل کردن به فرامین رهبری  رمز و راز موفقیت و پیروزی  است.

ساعدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نیروی انقلابی که بر پایه دین، تقوا، درک و عمل انقلابی بوجود آمده است دانست و تاکید کرد: با تفکرات بسیجی و عمل صحیح و به موقع و  روحیه خدمتگزاری به مردم نباید اجازه دهیم مردم از سپاه پاسداران و بسیج  ناراضی یا خدای ناکرده جدا شوند.

وی پایان این آئین از زحمات و تلاش های محمد کارکن در این حوزه قدردانی و کریم فلاحی نیا را به عنوان فرمانده جدید حوزه امام هادی (ع)  معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها