دیدارفرمانده سپاه سقز با مدیر آموزش وپرورش این شهرستان

همزمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه، فرمانده سپاه سقز به همراه چندی از نیرو‌های زیرمجموعه خود با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان از آن‌ها دیدار و تجلیل نمودند.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۶۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  همزمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه، فرمانده سپاه سقز به همراه چندی از نیرو‌های زیرمجموعه خود با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان از آن‌ها دیدار و تجلیل نمودند.

سرهنگ پاسدار جمشید رضائی فرمانده سپاه سقز ضمن تبریک سالروز شهادت استاد گرانقدر مرتضی مطهری و هفته مبارک معلم تمامی پیشرفت‌های علمی وآموزشی شهرستان را مرهون تلاش‌ها وزحمات مجموعه آموزش وپرورش دانست و از تعامل خوب وسازنده مدیریت ومجموعه‌ی آموزش وپرورش با سپاه، بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قدردانی نمود.

رحمان سیدیان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان سقز نیز ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت مجموعه سپاه خصوصا پرسنل بسیج فرهنگیان و دانش آموزی با آموزش وپرورش در برگزاری برنامه‌های تعلیم و تربیت؛ به تشریح برنامه‌های روز معلم وهفته بسیج فرهنگیان پرداخت و گفت: برنامه‌هایی همچون دیدار یار (دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، دیدار فرهنگیان با امام جمعه شهرستان سقز، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی، اعزام فرهنگیان به اردوی راهیان نور بازی دراز، برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت مقام شامخ معلم و برنامه‌های ورزشی و تربیتی از جمله برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش با بسیج فرهنگیان در این هفته بودند.

سیدیان در پایان از مساعدت سپاه با آموزش و پرورش در قالب برگزاری طرح‌های شهید شوشتری و طرح هجرت در ساخت، بازسازی و مرمت مدارس و همچنین برگزاری کلاس‌های تقویتی - جبرانی ویژه دانش آموزان مناطق محروم قدردانی نمود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات