سپاه ۲۰ منزل مسکونی سیل‌زده خرم‌آباد را بازسازی کرد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه ۲۰ منزل در مناطق سیل‌زده خرم‌آباد توسط سپاه بازسازی شد گفت: ۱۲هزار بسیجی، پاسدار و روحانی در شهر پلدختر کار پاک‌سازی را انجام دادند.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۶۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی  امروز در مراسم افتتاح منازل بازسازی شده خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیش از یک ماه از سیل استان لرستان می گذرد و به لطف خدا، برادران پاسدار و بسیجی و حزب الهی ها از همان ابتدا برای کمک و امداد رسانی به سیل زدگان شتافتند.

 

وی افزود: برادران بسیجی و پاسدار در کنار خیرین زمان زیادی صرف کردند تا با ارائه خدمات و از بین بردن گل و لای، هر چه سریعتر این افراد به زندگی خود برگردند.

 

به گفته وی امروز افتخار داریم 20 خانه که توسط سپاه خرم آباد و هفت حوزه بازسازی شده است امروز افتتاح شود البته در کنار این بازسازی، توزیع اقلام و مواد غذایی مورد نیاز سیل شدگان نیز در این مدت توسط سپاه صورت گرفته است.

 

سردار کشکولی تصریح کرد: 12 هزار بسیجی، پاسدار و روحانی در مناطق سیل زده پلدختر حضور داشتند و ظرف 10 روز 4000 خانه را از گل و لای پاکسازی کردند.

 

وی بیان کرد: اگر ظرفیت بسیج نبود پاکسازی گل و لای در مناطق سیل زده شاید به هشت ماه هم می رسید و تا هر زمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهیم ماند و خدمات مورد نیاز به آنها ارائه داده می شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: اولین گروهی هسیتم که بازساری در مناطق سیل زده را انجام دادیم و امروز تحویل مردم این منطقه خواهیم داد و اقداماتی مانند سرامیک یا موزاییک کف منزل، سنگ تا ارتفاع یک متر در منازل و گچ کاری صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به حضور خیرین در راستای بازسیازی منازل سیل زدگان افزود: خیرین از ابتدا هم کارهای بزرگی انجام دادند و ضروری است همچنان یاری گر باشند.

 

به گفته وی سپاه در هر جایی که نیاز باشد برای ارائه خدمات حضور می یابد و همیشه بسیجیان به داد مردم می رسند و باید بسیج را تقویت کرد.

 

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد و بهزیستی برای ارائه خدمات در راستای جبران خسارتها پای کار هستند و ما نیز همچنان در کنار مردم سیل زده حضور داریم.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات