مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید مطهری معلمی بصیر و آگاه بود که به واسطه دانشش به اطرافیانش آگاهی می بخشید

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: آگاه بخشی به افراد جامعه باید بر مبنای معنویت افزایی و بصیرت باشد تا تاثیر گذارتر باشد.
کد خبر: ۹۱۳۵۲۱۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۴
سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که در فاطمیه سپاه سلمان با حضور کارکنان،پایوران، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برگزار شد، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت: شهید مطهری معلمی بصیر و آگاه بود که به واسطه دانشش به اطرافیانش آگاهی می بخشید.

وی با تاکید بر این مطلب که مربیان و مدیران عقیدتی و هادیان سیاسی در راه تعلیم و تربین باید از این شخصیت عالم و مجاهد الگو گیری داشته باشند، افزود: آگاه بخشی به افراد جامعه باید بر مبنای معنویت افزایی و بصیرت باشد تا تاثیر گذارتر باشد.

سرهنگ آهنگر با اشاره به این مطلب که هر ساله در سپاه و بسیج از 12 تا 18 اردیبهشت به علت شهادت استاد فیلسوف و فرزانه آیت الله شهید مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است ویژه برنامه هایی خاص بسیجیان و پاسداران در سطح استان اجرا می شود.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راه اندازی و تشکیل ستاد هفته عقیدتی سیاسی با حضور همه اعضادر سطح استان، برگزاری نشستهای روشنگری فرهنگی انقلاب در سطح پایگاهای مقاومتب سیج، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی رابطین با حضور اعضای شورای پایگاهها و فرمانده هان،نشست های معرفی و اخلاقی در حوزه ها، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری دومین یادواره معلم شهید سردار فارسی را از مهم ترین برنامه های اجرا شده در این هفته برشمرد.

این مسئول بیان کرد:تجلیل از مربیان، مدیران عقیدتی و هادیان سیاسی در سطح استان، نشست حلقه های صالحین، دیدار با خانواده معظم شهدا را نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در این هفته برشمرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های قرآنی و برگزاری کلاسهای اخلاق را از دیگر برنامه های قابل اجرا در این هفته برشمرد.
ارسال نظرات