خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سپاه هندیجان خبرداد

اعلام بیش از ۲۰برنامه حفظ آثار هندیجان

مسئول حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ حماسه های دفاع مقدس و سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر در سوم خرداد همزمان در ماه مبارک رمضان به همین منظور بیش از ۲۰ برنامه متنوع ازجمله نشست بصیرتی ، یادواره شهدا ، غبارروبی مزار شهدا ، همایش شب شعر و سکوی روایتگری در مدارس درهندیجان اجرا خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۲۸۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰

رحیم مزارعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مسئول حفظ آثار در شب دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بازگویی خاطرات ماندگار هشت سال دفاع مقدس وبویژه ترویج ارزشمند حماسه آفرینی آزاد سازی خرمشهر قهرمان بایستی با افتخار با بهترین شکل ممکن برای نسل های سوم و چهارم از جامعه اسلامی ایران و مخصوصا در شهرستان هندیجان برگزار نمود.

 

وی افزود : خاطرات ناگفته هایی از دوران دفاع مقدس داریم که با دعوت از رزمندگان سرافراز در میان جوانان و نوجوانان در قالب سکوی روایتگری می توان این ناگفته ها را بازگو و برای این نسل ازجامعه با اخلاص بصورت واقعیت هاگفت و دشمن منتظر غفلت همه ماها است و ما باید با هوشیاری این حماسه ها و ایثارها را معرفی و بازگو نمائیم.

 

وی بابیان اهمیت ماندگار آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد گفت: خرمشهر قهرمان با مقاومت و پایداری آحاد مردم ، رزمندگان اسلام و با پیروی از فرامین حکیمانه امام راحل در سال ۱۳۶۱در چندین عملیات مهم با موفقیت به پیروزی رسید و شهر خرمشهر برای همیشه از دست دشمنان متجاوز آزاد شد که در این راه مقدس شهدای والامقامی تقدیم اسلام و انقلاب شد که یاد این شهدا همیشه گرامی است.

 

مزارعی مسئول حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : ایثار و رشادت بسیحیان و در کل رزمندگان اسلام و نیروهای سپاه و ارتش و آحاد مردم به دشمنان متجاوز درس های فراموش نشدنی داده شد که ایران با عزت و سربلند است و هیچگاه مردم کشور به آمریکای تروریست جنایتکار و دیگر مزدوران و بیگانگان اجرای تهدید ویا تجاوزی را به این آب و خاک نخواهند داد .

وی بااشاره به اجرای دیگر برنامه های سالروز فتح خرمشهر در شهرستان هندیجان بیان کرد: به مناسبت سوم خرداد سالروز غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر برنامه های دیگری شامل محفل انس با قرآن ، شرکت بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه ها نماز جمعه فرمانده ناحیه سپاه، کنفرانس خبری ، پیاده روی شبانه ، مسابقات ورزشی ، ایستگاه صلواتی ، نمایشگاه عکس و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ائمه جمعه اجرا خواهند شد.

مسئول حفظ آثار و نشر دفاع مقدس با ارج نهادن به مقام والای شهدای آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: مراسم تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدای حماسه آزاد سازی خرمشهر شهرستان هندیجان در قالب دیدار با دعوت از مسئولان و بسیحیان و پاسداران و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

مزارعی مسئول حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هدف از اجرای برنامه های گرامیداشت سوم خردادراعنوان داشت : برای بازگوی خاطرات دوران دفاع مقدس و معرفی عملیاتی ها در آزاد سازی خرمشهر و شور و اشتیاق شهدا و رزمندگان اسلام در باز پس گیری خرمشهر و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های کنونی و آینده از دیگر اهداف گرامیداشت سوم خرداد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها