همزمان با افتتاحیه هفته بسیج سازندگی؛

اجرای ۲۳ پروژه بسیج سازندگی در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: طی مراسم هفته بسیج سازندگی ۲۳ پروژه با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان برای افتتاحیه داریم.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۴۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
علی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با اشاره به آغاز هفته بسیج سازندگی اظهارداشت: طی مراسم هفته بسیج سازندگی ۲۳ پروژه با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان برای افتتاحیه داریم.



وی با اشاره به اینکه عمده این پروژه‌ها خانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: خانه عالم، منبع آب شرب، پارک کودک، پایگاه مقاومت، آب‌رسانی به روستا با طرح لوله کشی، سرویس بهداشتی وحمام و احداث سه خانه بهداشت از جمله پروژه‌ها در هفته بسیج سازندگی هستند.



مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه برنامه "حرکت‌های جهادی" را برای گزارش فعالیت‌های اعزام به مناطق محروم سال داریم، بیان کرد: ۲۸ هزار گروه جهادی را به مناطق محروم اعزام کرده ایم.



وی با تاکید براینکه سال گذشته ۳۳ پروژه در قالب طرح کرامت در مناطق محروم انجام دادیم عنوان کرد: یک سری پروژه‌ها در برنامه سال برای کمک حرکت‌های جهادی است که به صورت تعاملی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، ادارات و سازمان‌ها پروژه‌های کانال آب‌رسانی کشاورزی، آب شرب، احداث مدرسه، خانه محروم، تکمیل مسجد، ساخت خانه عالم، پل وجاده دسترسی در مناطق محروم انجام می‌گیرد.



بیرانوند با بیان اینکه ۲۴۰ طرح اقتصاد مقاومتی در بحث صنایع تبدیلی در استان داشته ایم، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مبحث خام فروشی در استان و کاهش ضایعات فروش احداث واحد‌های صنایع تبدیلی را در کنار آن‌ها داریم، که ارزش افزوده و ایجاد شغل جدید را نیز به همراه داشته است.



وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سال ما در سه سرفصل انجام می‌شود گفت: اجرای پروژه‌های مناطق محروم، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و طرح‌های اقتصاد مقاومتی که در سال جاری بخشی از اقدامات نیز به بحث سیل اختصاص یافت.



انتهای پیام/
ارسال نظرات