تجلیل از مقام معلم در کوهرنگ

جمعی از بسیجیان و مسئولین سپاه ناحیه کوهرنگ با حضوردر اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدرسه امام خمینی(ره)چلگرد، از زحمات معلمین و فرهنگیان قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۰۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛  جمعی ازبسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت کوهرنگ با حضور در اداره آموزش و پرورش و مدارس شهرستان، ضمن تقدیراز زحمات و ایثارگری های معلمان و فرهگیان، یاد و خاطره شهید معلم استاد مرتضی مطهری راگرامی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ در این جلسه ضمن تقدیر از ایثارگران در راه علم، آموزش را زیربنای توسعه یک جامعه دانست.

سرهنگ پاسدرا عزیز موسایی افزود: باید در آموزش و پرورش به دنبال تربیت و پرورش نیروهای مومن، متعهد، متخصص و توانمند باشیم و تحقق این امر نیازمند بهره‌مندی از معلمان زبده و فرهیخته است.

وی بانگاه ویژه به معلمان در جامعه و نقش مهم آنان در رشد و توسعه، گفت: رشد و توسعه جامعه مرهون تلاش و ایثار معلمان است.

موسایی، با تجلیل از صبر و ایثار معلمان در شرایط سخت اجتماعی و معیشتی ، ابراز داشت: این عزیزان همیشه به آرمان و اهداف خود پای‌بند هستند و دانش‌آموزان و سایر اقشارجامعه قطعا، قدر معلمان خود را می دانند و با تکریم و احترام معلمان، منزلت آن‌ها را پاس می دارند.

 وی در ادامه با بیان اینکه معلمان، الگوهای گذشت و ایثار در کشور هستند، گفت: سرنوشت و آینده کشور در دست دانش‌آموزان کشور است که به مدد همت و تلاش و ایثار معلمان، ذهن آن‌ها پرورش می‌یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ در پایان، اردوهای راهیان نور دانش آموزی را از موفق‌ترین کارهای مشترک آموزش‌ و پرورش و سپاه برشمرد و همکاری و همیاری سپاه با آموزش وپرورش در زمینه های فرهنگی، بازگشایی مدارس و اردوهای جهادی و آمادگی دفاعی دانش آموزی و کمک هزینه های آموزشی در مدارس را سازنده توصیف کرد.

ارسال نظرات