برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان ؛

قرائت وشرح دعاي ابوحمزه ثمالي درمسجدجامع شهرکرد

همزمان شب‌هاي ماه مبارک رمضان مراسم پرفيض دعاي ابوحمزه ثمالي درمسجدجامع شهرکردبرگزار مي‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۷۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

  به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛مرتضی سجادی با اعلام این خبر گفت: دراین مراسم معنوی که به همت هيأت رزمندگان اسلام استان وپايگاه شهدا مسجدجامع شهرکرد برگزار می شود حجج اسلام محمدی و احمدی به قرائت و شرح فرازهايي ازدعاي ابوحمزه در دهه هاي اول، دوم و سوم ماه مبارک رمضان می پردازند.

 

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ،جزءخواني قرآن مجيد در طول ماه مبارک رمضان باحضورقاریان استان و شرکت بسيجيان و مردم روزه دار پس از اقامه نمازصبح،قرائت دعاي کميل درشب هاي جمعه، قرائت زيارت آل ياسين در شامگاه جمعه، بيان احکام و اقامه نماز جماعت سه وقت را نيز از ديگر برنامه هاي ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

 

سجادی افزود:مراسم جشن ميلادمسعودحضرت امام حسن مجتبي(علیه السلام) و مراسم احیاء و شب زنده داری 19-21-23 و 27 ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت ادعیه و مداحی با نوای گرم مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سخنرانی حجج اسلام مهدیه ، دکتر معصومی ، احمدی و همتیان در مسجدجامع شهرکرد برگزار مي شود.

 

وی ادامه داد:مراسم سخنرانی پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر با حضور حجج اسلام سیدمهدی هاشمی ، باقر مختاری و ابوالفضل احمدی در طول ماه برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکراست:مراسم احياي 19-21 و 23 ليالي باعظمت قدر به همت هيأت رزمندگان اسلام شهرکرد نیز در مصلاي بزرگ امام خميني(ره)شهرکرد از ساعت22:30 برگزار می گردد.

ارسال نظرات