مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان خبرداد:

برگزاری نشست های بصیرتی و قرآنی در سپاه کمیجان/محفل انس باقرآن کریم باحضور قاریان برجسته شهرستانی برگزارشد

پاسدارحسینخانی گفت باتوجه به این که ماه رمضان ماه نزول قرآن است و تاکیدات ویژه ای دراین خصوص داریم محافل انس باقرآن کریم باحضور قاریان برجسته شهرستانی در این سپاه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۸۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛پاسدارمحمدحسینخانی از برگزاری نشست های بصیرتی و قرآنی در سپاه کمیجان ومحافل انس باقرآن کریم در سپاه کمیجان خبردادوگفت: رمضان، موسم عبادت وشستن روح بندگی در نهر پاك روزه داری است. بندگان خدا در اين ماه با متصل شدن به حلقه های دعا و عبادت، آسمانی می شوند و وجود خود را جانی تازه می بخشند.

وی افزود:روزه دار باید از دروغ، گناه، مجادله، حسادت، غیبت، مخالفت با حقّ، فحش و سرزنش و خشم، طعنه و ظلم و مردم آزاری، غفلت، معاشرت با فاسدان، سخن چینی و حرام خواری، دوری کند و نسبت به نماز، صبر و صداقت داشته و به یاد قیامت توجّه خاصّ داشته باشد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان اظهارکرد:آیت الله علامه طباطبایی(ره) مفسر بزرگ قرآن و فیلسوف شرق، ماه مبارک رمضان تا صبح بیدار بودند. مقید بودند دعای سحر را با افراد خانواده بخوانند و پیش از ماه رمضان از همسایه ها اجازه می گرفتند که اگر برای سحر خواب ماندند آنها را بیدار کنند. ایشان در درس تفسیرشان فرموده بودند که من در طول عمرم تا به حال به یاد ندارم که شب های ماه رمضان را خوابیده باشم. 

وی ادامه داد:مطابق سال های گذشته امسال نیز نشست های قرآنی نورمبین وبصیرتی باحضور پاسداران وسربازان وظیفه درسپاه کمیجان برگزارخواهدشد.

پاسدارحسینخانی خاطرنشان کرد: باتوجه به این که ماه رمضان ماه نزول قرآن است و تاکیدات ویژه ای دراین خصوص داریم محافل انس باقرآن کریم باحضور قاریان برجسته شهرستانی در این سپاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات