خبرهای داغ:
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان تأکید کرد

اثربخشی نقش خانواده‌های شهدا و ایثارگر در هویت‌بخشی به نسل جدید

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه خانواده شهدا و دستگاه تعلیم و تربیت نقش مهمی در هویت بخشی جامعه دارند، گفت: با استفاده از ظرفیت خانواده شهدا و ایثارگران می‌توان به سمت تربیت انسان‌های والا حرکت کرد.
کد خبر: ۹۱۳۶۳۳۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱

اثربخشی نقش خانواده‌های شهدا و ایثارگر در هویت‌بخشی به نسل جدیدلیلا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته مقام معلم اظهار کرد: شهید مطهری نماد علم و اخلاق در جامعه اسلامی است که اثار گران بهایش از بهترین منابع آموزه‌های انسانی و دینی در جامعه است

وی شهدا را برترین معلمان تاریخ دانست وعنوان کرد: قطعا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌های لازم در مورد شهدا به نسل جدید در هویت بخشی به جامعه تاثیر بسزایی دارد.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه خانواده شهدا و دستگاه تعلیم و تربیت نقش مهمی در هویت بخشی جامعه دارند، افزود: با استفاده از ظرفیت خانواده شهدا و ایثارگران می‌توان به سمت تربیت انسان‌های والا حرکت کرد.

وی در همین خصوص به دیدار نوآموزان با خانواده شهید و ایثارگر اشاره و تصریح کرد: با توجه به اثربخشی نقش خانواده‌های شهدا و ایثارگر در هویت بخشی به نسل جدید، نوآموزان مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان از خانواده شهید «احمد رضا هوشنگی» از شهدای ناجا و فرزند جانباز شهید «مراد عزتی» از شهدای ارتش دیدار کردند.

یوسفی اضافه کرد: در این دیدار فرزند شهید «عزتی» با تبیین خصوصیات اخلاقی شهید «عزتی» و شهید «هوشنگی» به زبان کودکانه، نوآموزان را با سیره شهدا آشنا کرد.

وی یادآور شد: نوآموزان نیز در این مراسم معنوی با نثار فاتحه به روح ملکوتی شهدا، بر الگو قرار دادن شهدا در مسیر زندگی خود تاکید کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات