دیدار فرماندهان،مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان

فرماندهان، مدیران، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج در آخرین روز از اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۱۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرماندهان، مدیران، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج در آخرین روز از اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

حجت الاسلام علی  اکبر پور، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری از این شهید به عنوان شخصی سخندان، اندیش ورز، متفکر، سخن ورز نام برد و گفت: معلمان به ما درس زندگی آموختند و مربیان عقیدتی سیاسی، نسبت به تعمیق معنویت افزایی و پیشرفت اهداف اسلام در سپاه گام برداشته و به این سمت حرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به این مطلب که هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از 12 اردیبهشت آغاز و تا 18 نیز ادامه داشته است افزود: در این هفته بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی، معنوی، اجتماعی، بصیرتی و سیاسی در سطح رده های سپاه و بسیج استان سیستان و بلوچستان با حضور پرشور بسیجیان و پاسداران اجرا شده است.

حجت الاسلام اکبر پور اجرای برنامه های اعتقادی، معرفتی، اخلاقی، قرآنی و ...را از دیگر ویژه برنامه های سپاه جهت معنویت افزایی بسیجیان و پاسداران در طول سال برشمرد.

حجت الاسلام محتمی، نماینده ولی فقیه در استان سیتان و بلوچستان نیز در این دیدار با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان از این ماه به عنوان ماه مغفرت، برکت، ضیافت الهی و نزول قرآن نام برد و گفت: رمضان بهترین فرصت برای سعادت و هدایت و خودسازی انسانها است و در آیات و روایات قرآنی بر بهره مندی از این ماه بسیار سفارش شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که در رمضان نعمات الهی به سوی مردم سرازیر می شود، افزود: مسلمانان تمام سعی خود را داشته باشند تا لحضات سرنوشت ساز در این ماه را که سحر و شبهای قدر است را از دست ندهند.

حجت الاسلام محامی بیان کرد: عمده کار عقیدتی سیاسی، فکر است که عقیده را تقویت و بینش سیاسی را عمق می بخشد.

نماینده ملی فقیه در سیتان و بلوچستان تصریح کرد: ایمان یک سرباز عقیده اش است و آنچه بر یک مسلمان مهم است ایمانش می باشد و ماه رمضان بهترین فرصت برای دریافت انرژی مثبت و شارژ شدن و ارتباط برقرار کردن با خداوند است.

ارسال نظرات