مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک:

مجموعه بزرگ بسیج توانایی ایجاد رونق تولید و کسب و کار را دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک:مجموعه بزرگ بسیج توانایی ایجاد رونق تولید و کسب و کار را دارد
کد خبر: ۹۱۳۷۵۱۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نشست نهضت روشنگری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اتحاد کردر شهرسیریک با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک برگزار شد.

محمد سهرابی در این نشست که با حضور برادران بسیجی اهل سنت روستای کردر سیریک برگزارشد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصت مغتنمی برای تزکیه نفس و پاکیزه بودن از هوای نفسانی و آلودگی روح دانست و گفت، دراین ماه درهای رحمت خداوند بسوی بندگان باز است و تا می توانید از فرصت یک ماهه ماه مبارک به نیکی استفاده کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک تصریح کرد،مجموعه بزرگ بسیج توانایی ایجاد رونق تولید و کسب وکار را دارد و جوانان بسیجی با پویایی و خلاقیت نسبت به پیشرفت کشور در هرزمینه ای که لازم بوده قدم های اول را برداشته اند.

سهرابی اظهار داشت، تاریخ و دوران انقلاب ما بیانگر آن است که هرگاه بسیج و روحیه ی بسیجی در جامعه استوار بوده موفقیت های چشم گیری محقق شده و هرگاه قدرت بسیج شوندگی،همبستگی و اتحاد ضعیف بوده ما موفق نبوده ایم.

وی ضمن اشاره به حمایت سپاه پاسداران از صیادان وجلوگیری از صید غیرمجاز کشتی های کشوربیگانه درآب های دریای عمان گفت، صید وصیادی در شهرستان بندری سیریک و اهتمام جوانان و مردم نسبت به استفاده از دریا که نعمت بزرگ خداوند برای شهرستان ماست یکی از مهمترین مصادیق اشتغال و رونق تولید است.

ارسال نظرات