خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه جلفا:

مهمترین راه برون رفت مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی است

جانشین فرمانده سپاه جلفا، مهمترین عامل حل مشکلات اقتصادی جامعه در برابر تحریم ها را اتکا بر توانمندی داخلی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۶۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی در نشست سیاسی و بصیرتی پایگاه حضرت ولیعصر(عج) روستای سیه سران، با اشاره به دسیسه های استکبار جهانی، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم را از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دانست.

 وی گفت: پیروی از ولایت فقیه، حفظ نظام اسلامی، بصیرت و حضور مردم در صحنه و پایبندی به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب و رهبری، وحدت و همبستگی مردم ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

صادقی تکیه به توانمندی های داخلی را راه برون رفت از مشکلات دانست و تاکید کرد: امروز مسئولان نظام باید در راستای حل مشکلات کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی و برطرف ساختن مشکلات اقتصادی با رویکرد ایستادگی در برابر تحریم ها به توانمندی های داخلی تکیه کنند و با بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و بسیجی که امروز سرآمد جوانان جهان در تمامی ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی با اشاره به هدف دشمنان انقلاب، افزود: هدف دشمن این است که ملت ما را نا امید کنند و گاهی اوقات نیز از حمله نظامی بترساند و ما باید بی اهمیت به عملیات روانی دشمن و با اطمینان به یاری خدا و تدابیر پیامبر گونه رهبری انقلاب به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

صادقی در پایان با تاکید دوباره بر بیانیه مهم مقام معظم رهبری اظهار داشت: بیانیه گام دوم رهبری که بعنوان نقشه راه جوانان ترسیم شده است را بدون ترس از دشمن و با روحیه انقلابی و جهادی به پیش ببرید و انتظار کمک از سوی دشمنان که شامل آمریکا، اروپا و کشورهای مرتجع منطقه می باشند را نداشته باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها