مدیر تربیت بدنی سپاه و بسیج سپاه سلمان سیتان و بلوچستان:

مسابقات ورزشی جام رمضان در سپاه سلمان آغاز شد

مدیر تربیت بدنی سپاه و بسیج سپاه سلمان سیتان و بلوچستان گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان در دو رشته فوتسال و والیبال ویژه پاسداران در سپاه سلمان آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۱۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰

سرهنگ پاسدار محمد حیدری راد، مدیر تربیت بدنی سپاه و بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان ویژه کارکنان سپاه سلمان با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی نیکشهر شهیدان حیدری راد و علی احمد در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.


وی افزود: این مسابقات ویژه پاسداران است که از ابتدای ماه رمضان با شرکت ۱۸ تیم آغاز شده و تا پایان  این ماه ادامه خواهد داشت که درخاتمه این دور از مسابقات ۴ تیم به عنوان تیم‌های منتخب معرفی خواهند شد.

سرهنگ حیدری راد تصریح کرد: در رشته والیبال ۱۰ تیم تعداد ۲۴ بازی را با یکدیکر به رقابت می‌پردازند و در رشته والیبال ۸ تیم در ۱۶ بازی با هم رقابت خواهند داشت.

مدیر تربیت بدنی سپاه و بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسابقات فوتسال در سالن شهدای وحدت سپاه سلمان و مسابقات والیبال در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان به صورت شبانه اجرا می‌شود که تا کنون تیم فوتسال تعداد ۶ بازی و تیم والیبال تعداد ۲ بازی را اجرا کرده است.

این مسئول در پایان هدف از اجرای این مسابقات را حفظ و ارتقا آمادگی جسمانی کارکنان، ایجاد شور و نشاط در بین پاسداران و افزایش سطح سلامت کارکنان بر شمرد.
ارسال نظرات