خبرهای داغ:

آئین بزرگداشت جانباز دفاع مقدس در هفتگل برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت آزاده سرافراز رامین مرادی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در زادگاهش شهرستان هفتگل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۱۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آئین بزرگداشت یاد و خاطره آزاده سرافراز رامین مرادی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور دوستان و همرزمانش در شهرستان هفتگل برگزار می‌شود.

این برنامه به مناسبت چهلمین روز عروج آزاده سرافراز رامین مرادی از ساعت 16:30 روز پنجشنبه 26 اردیبهشت‌ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی شهیدپرور هفتگل و جوانان و نوجوانان خوزستانی آغاز می‌شود که تا ساعت 18:30 ادامه دارد.

آئین بزرگداشت رامین مرادی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس در حسینیه شهدای مکوند هفتگل واقع در کوی حزب‌الله، روبه‌روی پایگاه مقاومت شهید احمدعلی جمشیدی برگزار می‌شود که حاضران به این دلیرمرد ادای احترام می‌کنند.

همچنین آئین بزرگداشت دیگری در کنار مزار این جانباز سرافراز واقع در گلزار شهدای شهر شهیدپرور هفتگل برگزار می‌شود که حاضران یاد این دلیرمرد دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

جانباز رشید رامین مرادی در دوران دفاع مقدس به سربازی اعزام شد و در تاریخ چهارم تیرماه سال 1367 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به اسارت نیروهای بعثی در آمد.

این دلیرمرد به مدث 2 سال در اسارت بود و در تاریخ سوم شهریورماه سال 1369 به همراه تعداد دیگری از اسرای جنگ از دست نیروهای بعثی آزاد شد و به خاک وطن بازگشت.

این رزمنده دفاع مقدس سال‌ها درد و رنج مجروحیت را تحمل کرد و در تاریخ هجدهم فروردین‌ماه امسال آسمانی شد، پیکر پاکش با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا تشییع و در گلزار شهدای هفتگل آرام گرفت.

همچنین آئین بزرگداشت یاد و خاطره سرباز شهید سعید کریمی از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریورماه اهواز در زادگاهش شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

این برنامه از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 26 اردیبهشت‌ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی شهیدپرور مسجدسلیمان و جوانان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود که حاضران به این شهید گلگون کفن ادای احترام می‌کنند.

آئین بزرگداشت سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در کنار مزارش واقع در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان واقع در کیلومتر 25 جاده لالی برگزار می‌شود.

در این برنامه یاد شادروان آمنصور کریمی پدر سرباز شهید سعید کریمی که روز جمعه ششم اردیبهشت‌ماه همزمان با بیستم شعبان به دیار باقی شتافت را نیز گرامی می‌دارند.

پدر سرباز شهید سعید کریمی که در روز شنبه 31 شهریورماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز به شهادت رسیده بود هفت‌ماه بیشتر فراق فرزند شهیدش را تاب نیاورد و به او ملحق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها