خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب:

ولایت فقیه یکی از نعمت‌های الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب گفت: ولایت فقیه یکی از نعمت‌های الهی است که باید قدرآن را بدانیم.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، حجت الاسلام سید عابدین صادقی ظهر امروز در نشست سیاسی با موضوع  «انقلاب اسلامی ایران و معجزات و الهامات الهی» که در حسینیه ستاد ناحیه تکاب برگزار شد با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: با وجودی که 40 سال است که دشمنان نظام و انقلاب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند ولی تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال دشمنان را ناتوان کرده و اجازه حرکتی را به آن ها نداده است، این موضوع نشاندهنده عظمت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر این که در زمان کنونی انقلاب اسلامی ایران بالاترین نعمت الهی برای ملت است، ادامه داد: دشمنان، دین و استقلال ما را مورد هجوم قرار داده‌اند، اما نعمت انقلاب اسلامی این دشمنی ها را دفع کرده است.

سید صادقی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول چهل سال گذشته بارها شاهد امدادهای غیبی بوده ایم، اظهار کرد: خداوند سبحان هیچ وقت از یاری کردن پیامبرانش و مومنان دست برنمی‌دارد و با امدادهای غیبی خود همواره مومنان را بشارت داده است و همان خدایی که با امداد غیبی دشمن را دور می کند، به وسیله امداد غیبی انقلابیون بخصوص مومنان را همراهی خواهد کرد.

وی وجود رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه را یکی دیگر از نعمات الهی دانست و گفت: وزیر امور خارجه وقت در آمریکا می‌گوید گاهی ده‌ها برنامه‌ریز و متخصص، با برنامه ریزی علیه ملت ایران و انقلاب و با خیال راحت به امید از پا در آمدن انقلاب تلاش می کنند، اما رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته تمام آن برنامه‌ریزی‌ ها را نقش بر آب می‌کند.

سید صادقی تاکید کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران را خودمان ایجاد کردیم، بنابراین همانند فرزند ما می باشد، لذا باید با تمام وجود از آن پاسداری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات