فرمانده سپاه ناحیه شازند :

پیشکسوتان مایه عزت و سربلندی انسان /از تجربیات پیشکسوتان جهاد وشهادت استفاده شود

سرهنگ مهجوری گفت:ایثارگری‌ها، رشادت‌ها جان‌فشانی‌ها رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده پاسداران، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۴۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند در خصوص اهمیت این سرکشی ابرازکرد:باید از تجربیات این دلاورمردان در زمینه های مختلف استفاده نماییم .

فرمانده سپاه شازند خاطرنشان کرد:  دیدار با خانواده‌های معظم پاسداران و پیشکسوتان  مایه عزت و سربلندی انسان می‌شود و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها جان‌فشانی‌ها رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده پاسداران، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

مهجوری بیان داشت: اخلاص و ولایت مداری دو شاخصه مهم یک بسیجی واقعی است و باید نسبت به تقویت این امر  اقدامی اساسی انجام دهیم.

وی با اشاره بر لزوم حضور پیشکسوتان در حوزه ی فرهنگی خاطرنشان کرد: امروز جهاد فرهنگی در وسعت بیشتری نیازمند حضور شما پیشکسوتان است و امیدواریم با تلاش های شما غیورمردان بتوانیم قدمی موثر در راه ترویج فرهنگ اسلام و عاشورا برداریم.

باید از تجربیات پیشکسوتان به نحو احسن استفاده شودباید از تجربیات پیشکسوتان به نحو احسن استفاده شودباید از تجربیات پیشکسوتان به نحو احسن استفاده شودباید از تجربیات پیشکسوتان به نحو احسن استفاده شود

 

ارسال نظرات