خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

گزینه اصلی مردم ایران در برابر دشمن مقاومت است

امام جمعه مرند گزینه اصلی و قطعی ملت ایران و انقلاب اسلامی در برابر دشمن را مقاومت دانست.
کد خبر: ۹۱۳۸۷۰۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرند، ابراز داشت: رمضان ایام و فرصت مبارکی است و هر کسی تا می‌تواند باید از این ماه خدا استفاده کند و مبادا کسی حرمت شکنی کند.

وی افزود: روزه گرفتنی تنها گرسنگی و تشنگی کشیدن نیست بلکه باید همه نیازمندان حتی در سایر نقاط جهان را یاد کرد و در صورت امکان از کمک به آنها دریغ نکرد.

حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: باید بگوییم ما در مقایسه با شهدا و ایثارگران به جامعه چه خدمتی کرده ایم که این از نشان افراد متقی است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: کمک به انسان‌هایی که بطور غیرعمد دچار گرفتاری و حبس شده اند بسیار ارزشمند است و برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان هر سال یکی از کارهای حسنه در این ایام به شمار می‌رود.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: کمک به نیازمندان و ایتام موجب برکت مال در زندگی انسان می‌شود.

امام جمعه مرند با اشاره به میزان کمک‌های مردمی در جشن گلریزان سال گذشته عنوان کرد: در جشن گلریزان سال گذشته در شهرستان مرند بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جمع آوری و ۱۱ زندانی غیرعمد آزاد شده و به خانواده نیازمند ۱۰۰ ها زندانی کمک شده است.

حجت الاسلام نعمت زاده در خطبه دوم نیز با اشاره به برخی مسائل روز سیاسی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری گزینه اصلی و قطعی ما در برابر دشمن مقاومت است.

وی ادامه داد: حمله پهپادی یمنی‌های مظلوم به عمق استراتژیک عربستان و به آتش کشیده شدن بندرهای مهم امارات نشان داد که امریکا نمی‌تواند برای منطقه خاورمیانه امنیت بیاورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها